Pages

Monday, May 30, 2011

To the Mall

Eile oli need tõprad wifi välja lülitanud ja neil on mingid pulmad siin, mis kestavad nädal aega.

Aga

REEDE..

Sõitsime linna mingi kell. Jagasime grupi kaheks: nõmmekad aka lahedad ja ülejäänd aka venelased+väikesed tüütud lapsed. Üks grupp läks laborisse ja teine läks laevaga sõitma. Me läksime esimesena laborisse, kus tehakse vee-, õhu- ja pinnaseproove. Siuke keemiaklassi tunne tuli. Aga see olui päris äge isegi. Seal sõime, ja hakkasime sõitma jõe äärde, et vahetada välja teine grupp laeva peal. Laev oli siis see, mis sõidab Moskva jõe peal ja võtab proove pidevalt. See oli täiega ägeee:D Päris pikalt sõitsimise ja nägime kaaa palju. Mulle nagu meeldib see Moskva siuke megauhke arhitektuur, aga see on nagu selline äge, mida tallinnas siiski näha ei tahaks. Kommimaja nägime (Kreml), jälle, kuldsete kuplitega kirikut, Peeter I monumenti jaapalju muud.
Pärast saime pikalt bussi oodata seal. Kui buss lõpuks tuli  sis kähku käisime metsamuuseumis, mis mulle ka isegi meeldis ( seal olid mõned asjad inglise keeles ka).
Õhtul pidi tule mingi tüüp oma jahilindudega, aga ta esinduslind sai viga ja ei tulnudki. Mängisime mingeid mänge hoopis, need olid suht wtf..Pärast käisime jõe ääres veel ja rääkisime juttu.
Aaaa, kuna kõigiloli külm old öösel siis tood meile erakorraliste siseasjade ministeeriumist (nagu ma kuulsin) tekke juurde, tutikad. Magamiskott+kaks tekki oli isegi soe juba.
Aa ja veel, ühelt poolt kostis pulmaliste trall, teisest otsast meie räuskavad lapsed, kolmandast otsast undav pump ja neljandast otsast mu norskav naaber (telgis on 11 inimest, kellest 10 suudavad magada vaikselt, aga see üks kes norskab, mu naaber muuseas, norksab 10 eest) ja viiendast otsast mu klapid. Uskumatu, aga ma isegi suutsin magama jääda.

LAUPÄEV

Esimese asjana käisime vihmaga mingis looduspargis jalutamas. Kiriku ja jumalaema allika juures ka. See oli päris kiire ja ma ei saand aru miks vajalik ja kasulik, aga okei. Siis juba sõitsime oma kolmekäigulist lõunat sööma. Nämm-nämm. Kõhud täis, viidi meid FINALLY kaubanduskeskusesse.
Esimese asjana jooksin Starbucksi (ma olen pool reisi sellest jahunud). Caramel macchiato...see oli nii hea.. Seal oli küll ilmselt 10 korda väiksem valik kui mujal, aga hea oli siiski. Tegin oma margi täis, vägagi. See oli päris suur ja tuli isegi euroopa tunne taas. SEAL OLI C&A!!!!! Skoorisin esimese proovimisega endale mustad teksad..Oh, häppyhäppy. Vahepeal sõin mohhito ja granaatõuna sorbetti. Ühesõnaga, riideid rohkeim ei saanud, korra ostsin veel karamelli frappuccinot, võrratu. Siis passisime seal veel tükk aega ja tulime metroo ja trolliga koju. ja kuna meid juba aetakse siit ära siis byebye

No comments:

Post a Comment