Pages

Monday, May 30, 2011

Soome ja Põhjamaade võitja 2009

Kodus tagasi siis:)

Reedel läksime siis laevaga Soomemaale, jõudsime mingi 8 alles kohale ja u 10 jõudsima oma ''villasse''. Khmm..kes sellisele asjale küll villa nime pani?

Enivei, pidime neljakesi ühes toas olema. Voodi ragises ja nagises igal liigutusel, kartsin, et läheb katki, seega üritasin võimalikult vähe ennast liigutada.
Hommikul läksime näitusele üsna varakult, sest meie housemated läksid ja me pidime nende järgi minema, sest me ise ei osand. Eniveis varajane äratus. Aga see järts, et parklasse jõuda oli ikka üsna meeletu.
Tegime siis aega parajaks enne ringi, mida ei pidanudki üllataval kombel kaua ootama. Sommidel kõik ilusti tipp-topp korraldatud, mitte nagu Bratislavas oli. Üllataval kombel ei old ma isegi närvis.
Üsna kohe alguses olid siis tšpempionid, meie jälle eelviimased. Edsul jälle paanika ofc, parem kui oli bratislavas, aga siiski. Kohtunik tegi kõigile korralikku sabainspektsiooni. Andis meile hinde sp, aga edasi ei valind. Pole ka ime, ta eelistas täiesti teist tüüpi: raskemat ja robustsemat.

Nunii ring läbi tsillisin Sannuga nats ja siis bernikate ringi ääres Railile ja seltskonnale kaasa elamas.
Mingi 4 läksime ära, käisime ABC-s söömas ja maabusime oma majakesse, kus  seekord oli rohkem rahvast. Sommid olid ilusti laua ära katnud ja siis terve õhtu pm sõime ja rääkisime juttu. Mu soome keel isegi arenes veits.
Eile hommikul oli siis väga varajane äratus ja minek. Ring  oli 9.30. Enne seda ringi olin VÄGA närvis. Ei teagi, millest erinevus, vb sellest, et teadsin, et on lootust. Kohtunik oli jube sõbralik ja tore, muudkui naeratas ja kiitis koeri. Eds ikkai kartis, mis siis, et naine oli. Aga saime siis SP. Tulime tagasi võrdlusesse ja oh imet, valiti meid nelja hulka ja siis isegi klassis teisele kohale. Jeee. Ja sis vahepeal valiti veel veteranid ära ja läksime tagasi PIle ja üllatavalt olime PI 2:D Esimene serti ei võtnud ja ma üritasin pikalt selgeks teha, et ma ei võta serti, kuigi Eds ei ole Soome ch, et ta ei saa Soome ch-ks. No enivei  nad toppisid selle mulle ikkagi, ilmselt vaatasid, et loll eestlane ei tea midagi, igaks juhuks topime, pärast on jama, kui ei topi. Issand ja ma oleks peaaegu unustanud. Kirjelduses seisid kolm kauaoodatud sõna: very well presented. Ma olen niiiiiiiiiii uhke selle üle ja veel selliselt kohutnikult.
Aga väga rahul olen sellega.
 

Siis jooksin uuesti bernide juurde, Liisu oli vahepeal juuniorvõitjaks saanud ja ülejäänud ka headele kohtadele. Siis sain Donnaga PE-le minna ja kasvatajasse ka. PE-l kohale ei saand ja kasvatajas oli Ridon Hennet mitmes registreerinust ainuke kohale ja seega siis ka parim kasvataja.
 

Peale seda tormasin kohe näituselt minema. Läksime linnapeale.
Seal oli niii nunnu. Lumi oli maas ja neil on ka oma jõuluturg, mis oli hästi suur. Terve peatänav oli kaunistatud.
Vetis aega olime jõuluturul ja siis jooksime Roosiga Forumisse, vahepeal tegime paar peatust KappAhlis, H&M-is ja Robert's Coffe's aga finally jõudsime Forumisse, esimesena ofc  H&Mi. See oli ülltavalt tühi. EInoh riideid oli tglt küll ja veel aga midagi reaalslet normaalse hinnaga
kandmisväärset oli üsna vähe. Ühe pluusi siiski leidsin, väga kena, siuke must ja laheda em, pildi v kujutisega.
Kui siis lõpuks H&Mist välja saime, käisime veel ringi ja sattusime ONLYsse, kust ostsime mõlemad ühesuguse pusa. Noo 8 euroga ei saa ju teda poodi jätta.
Korra käisime veel stockist läbi, sest ma tahtsin kaasa osta mingit ägedat ben&jerryt aga üllatusüllatus olid seal kõik täpselt samad, mis  Eestiski. Feil.
Siis läksime jõulutrule tagasi, kus saime uuesti ülejääntega kokku.
Auto koos koeraga oli kuskil parklas, suundusime sinna, muidugi suutsin oma kevad-sügis saabastega käna käia ja ülejäänd aeg lihtsalt uisutasin.
Võtsime Edsu ja läksime jalutama. Ülipalju rahvast oli seal nende raekojas (?), kus neil ka kuusk on, tähistasid vist advendiküünla süütamist. See oli niiii ilus lihtsalt. Kõik oli lumine ja jõulutuledes. Uh, täitsa jõulutunne tuli.
Kaheksaks läksime laeva: Viking XPRS seekord. Polnudki sellega sõitnud. Fun experience.
Laev oli tuttavaid näugsid täis ja loksutas nii, et isegi mina, kes ma üldiselt kaifin siukest asja, pidin ingveritableti sisse sööma.
Tšillisime poes ja mängisime maha viimased sendid.
Laevast maha tulles oli tore üllatus, et ka siin on lumi maas:)
Koju jõudsin u 11 ja siis üsna kohe magama. Olin üliväsind. Täna koolis ei käind. Sain talvesaapad ja nüüd tsillin niisama ja blogin, kuigi peaks õppima.

Vau, ma vist just tegin oma blogimise rekordi.
Linnapeal mul kahjuks kaamerat kaasas ei old:(

Uh, nüüd küll aitab.
Tsau

No comments:

Post a Comment