Pages

Monday, May 30, 2011

Esimene päev

Lubasin kõigile pikka ja põhjalikku postitust, mida eventually niikuinii keegi lugeda ei viitsi!

Hommik algas siis 6.30 (äge, et mul vaheaeg on). Sõin mingi ühe võileiva ja hakkasime sõitma Mateszalka poole (see 17aastane tsikk Alexandra ise sõitis). Keidy oma tsikiga (Tünde) oli seal juba. Kuna nendega on üsna raske suhelda st. et inglise keelt nad ei mõista eriti, aga naeratavad ja noogutavad ja siis see on üsna masendav, kuidas sa otsid kõige lihtsamaid sõnu, et neile midagi selgeks teha ja siis nad ikka naeratavad ja noogutavad ja tekib tunne nagu räägiks seinaga.

Aa ja terve nende kool on täis tibisid. Kõik on ilusad, ülipeenikesed ja käivad ülikõrgetel kontsadel ja üldiselt koridori iga nurga peal keegi ameleb kellegagi kuskil.

Siis kogunesime mingisse pisikesse klassi (nad ei võind meile isegi aulat orgunnida). Direktor ütles tere, ja siis tõlgiti saksa ja prantsuse keelde ( ja see õpetaja kes prantsuse keelde tõlkis tuleks lahti lasta, sest isegi mina räägin tast paremini). Meie grupis olid ungarlased, prantslane, eestlane ja sakslased. Töökeel oli saksa keel,segamini ungari keelega. Vahepeal tõlgiti mulle inglise keelde, siis ma töötlesin selle arusaadavaks ajus, ja tõlkisin siis prantsuse keelde. Ilmselt ei räägi ma reedeks enam ühtegi keelt normaalselt. Juba täna olid raskused.
Ja siis pandi meid gruppidesse ja pidime hakkama suuri veepiisakesi sinisest kartongist välja lõikama, mille peale kleepisime valgestpaberist väljalõigatud tähed.
See blond tüdruk on Alexandra, kelel juures elan mina

Siis me tegime neid, sõime ja Parašini ja Saare põhinali oli Keidy söömine. Appi, ma pole vist ammu niipalju naernud, kui nende kahe päeva peale kokku. No chemistry or English lesson will never be the same!    
 Keskel on siis Keidy... need piisad ei olnud küll selle jaoks mõeldud aga noh..okei
Ma ei tea, mis see Keidy jälle tegi, et ta otu oli...Ilmselt tahtis süüa

Siis käisime suurt sööki söömas.Mingi supp ja magustoiduks olid mingid naljakad Ungari asjad, mis maitsesid isegi üsna normaalselt.. Siuke taigen vms mille sees oli kohupiim, hästi naljaka konsistentsiga.
Ja peale seda tegime endale sinistest prügikottidest kostüümid ja läksime linnapeale kõndima, et jõuda jõe äärde ja seal 4km siis ''protestida''. Esimene peatus oli mingi linnapea maja ees vist...ja siis ta tuli ütles meile tere.
 Meie plakat,
Ma loodan, et see pilt kommentaare ei vaja, aga suund on vasakule.
Üritasin tark olla, kirjutades Keidy ''kostüümile'', et CO2 on halb ja tapab kalu. Aga ma panin pange, kuigi oa-d on õigesti, ja siis Saar ütles mulle, et ja ei on küll ,et sa suutsid ära põhjendada oma vastuse väga tubli, õige. Aga ma arvan, et see oli rohkem selle pärast, et ma äkki ta kartis, et ma hakkan nutma, kui ta ütleb, et see oli complete crap.
Protestime linnapea ees.
Sealt üritas eesti keeles kokku tulla, et vesi on elu
Vasakul Alexandra, paremal Tünde
See oli see ''jõgi'' mille kõrval me protestisime. Kraszna vist oli.
Te võite arvata, kui rõve nali tuli sildist ''relax vibro'' . And BTW by teachers.OFC
See on see kool kus me oma asju teeme.


Piltidega vist suht ühel pool. Peale protesti puhkasime seal sihtkohas veits ja siis saime bussiga tagasi. Ahh..see oli hea. Siis need ungarlased näitasid meile veits linna ja siis läksime mingisse sportsbaari istuma, sest õhtusöögini oli tund aega. Õhtusöögiks oli friikad, mingi kana juustuga ja mingi rõve maisi-herne mix. Magustoit oli mingi pannkook šokolaadiga ja kohupiima täidisega. See oli see õhtu, kus me oleks pidand oma veelaulu laulma, aga mina ja Keidy ei ole erilised laululapsed ja ei tahtnud seda väga, õnneks pääsesime ka. 
Terve söögiaja jooksul käisid üle laua naljad, et aa Keidy mine jookse süüa võtma jms. Ma olin enamus ajast kõht kõveras kuskil.

Mingi kaheksaks jõudsime koju. Jagasin kingid ära ja käisin pesus. Nad reaalselt läksid mingi kell 9 magama. Nagu wtf...ja mina olen mingi 2 tundi jutti arvutis istunud.
Me oleme nii palju ouni saanud saarelt ja parašinilt, et me vajaks midagi kompromiteerivat nende vastu kasutamiseks, kui kunagi tundides peaks nt mõni hinde küsimus olema vms.
Veitsa nagu imelik on ses suhtes, et nagu olla õpetajatega nii em..familiaarne? (kui käivad naljad, et miks me keidyga endale meest ei leia, või kui parašin aitab keidyl ristsõna lahendada vms) aga samas imelik oleks kutsuda neid õpetajaks või ma ei tea... et jmh..

Minu kaameras minust pilte pole, need on Leenil ja keidyl nii, et sorry, hetkel ei saa endast panna.
Ja mu kaameral on midagi viga.. ta teeb mingit imeliku asja vahepeal, et ei tee pilti ja kui ma vajutan nuppu sis ta aint teep põlks aga pilti ei tee, ja siis ta aint plõksib. See ei ole naljakas kusjuures. Enne ma arvasin, et külmast, kui ta eestis nii tegi, aga kammoon, siin on nii soe.. pm meie suvi. Et jh, vb on patakates viga?Loodan, et sellega saab kõik korda.

Aga ma ei suuda enam normaalselt kirjutada, nii et pakaa!


No comments:

Post a Comment