Pages

Monday, May 30, 2011

Remains of Hungary

olen tubli ja katsun tagant järgi neljapäeva ja reede ka ära meenutada.


NELJAPÄEV!

Alustasime päeva kella kaheksast ja hakkasime oma vana Ikarusega ringi trippima. Leenil on Ikarusest jube hea pilt ka, aga pole seda veel saanud.
1. Käisime mingit jõe surnud osa vaatamas...quite pointless...Aa sealt on mul isegi paar paremat kildu meeles.
2. Vist oli mingit monument, kus räägiti jõgede üleujutustest.
3. Oli jälle mingi jõgi.
4. emm...pildid ütlevad, et oli söömine, aga ma arvan, et see äge surnuaed, kus olid mingid puust ja paadikujulised hauakivid  oli enne. Seal mul kaamerat kaasas ei old.
5. Söömine, mingi Ungari pitsa, mis meenutas lavaši ja mida pühiti ülevalt ja alt linnutiivaga..õõh...seal oli 2 kiike ka..aga kasutades Keidy väljendit siis Spara (saar ja parašin) istus seal, et meie ei saaks kiikuda.
6. Veski. Vana, äge vesiveski. Tegime grupipilti.
7. Sõime. neid riisitäidisega kapsarulle, meie Keidyga ei mahtunud sisse istuma ja siis saime istuda õues päikese käes ja süüa seal. Ülimõnsa
8. Kirik, väike puukirik, kus Keidy oma imelisi filmimisoskusi demonstreeris.
9. äää..kirikuga vist lõppes..Millalgi vahepeal oli meie Ikarus kaput...see sõna kandus sujuvalt kõigi sõnavarasse iga asja kohta.

Õhtu käisime suurema kambaga jälle sportsbaaris istumas. Viimane õhtu. Armasad nagu nad olid, ütlesid, et we love you so much ja muud siukest ja me Keidyga, olles juba kergelt üleväsinud, lasime veevärgi valla.
Sel õhtul olid kõik keeled segi. Me rääkisime korraga nii prantuse kui inglise keelt..Vahepeal eesti keelt ka. Mul olid kõik keeled reaalselt segamini.


REEDE!

Äratus pidi olema 4.30, aga mu kell ei helisenud ja ÕNNEKS ma ärkasin ise 5.03. Olin valmistunud suuremar sorti nutulaadaks, aga kõik oli jumala ok.
Bussis üritasime veitsa magada tagapingil nii, et minu ja keidy pead olid keset pinki ja jalad kuskil x asendis. See ei old eriti hea ja ma loobusin suht kiiresti ja läksin prantsuse poistega juttu rääkima. Suutsin rääkida oluliselt paremini, kui neljapäeva õhtul ,aga veitsa raskusi oli ikka. Kuskil bensukas tegime peatuse ja ma sain red bulli. It was nice.
U. 10 jõudsime Budapesti ja läksime kohe lennujaama prantslasi viima, kus passisime migni 50 mintsa. Aga me saime Ethienile põsemusi teha:)
Siis viskasime austerlased rongijaama ja hakkasime bussiga budapesti peal tuuri tegema. Siis pandi meid maha kangleaste väljakul, vaba aega oli mingi 1,5 tundi. Selle u 3 km raadiuses ei old ühtegi poodi ja mingi paar söögikohta. Ja süüa me ei jõudnudki. U. 20 mintsa enne aja lõppu leidsime mingi laada, kust saie veitsa suveniire.
Jaa kella 3 (kuigi pidime 4) viisime sakslased lennujaama ja läksime ise ka lennujaama. Tore, šopata ei saand, aga see eest saime 4+ tundi lennujaamas istuda. Leenil oli mingi sõbranna seal, kellega ta juttu ajas. Mina ja keidy sõime FINALLY ja istusime netis.
Check in-ist läksime Keidyga teistest varem läbi ja kuna tiksus juba ma ei tea mitmes ärkveloleku tund siis kui u 25 mintsa enne lendu ei old kedagi meie omadest veel läbi tuld, siis tekkis väike paanika ja helistasime neile.. selle kallal saime ka pärast veitsa võtta.
Lend oli äge
Helsingis passisime mingi tunni...lennuk oli nagu mingi ruhnu lennuk. Lend oli kiire, lennujaamas tehti veel viimaseid nalju, reaalselt kuni hetkeni, mil ma sealt uksest välja astusin külma eestisse.
Veits peale ühte magsin oma voodis.

Kuna bloger on hetkel nõme siis pilte ei  saa panna!

No comments:

Post a Comment