Pages

Monday, May 30, 2011

Bernikate erinäitused Pärnus ja Riias 2010

Võiks ju väikese ülevaate teha.


Reede.

Läksin isa juurde, pesin koera, mis oli seekord kuidagi eriti tüütu. Magama sain poole ühest, veerand kuuest oli äratus.

Laupäev.

Kuueks viis iss mind siis sinna, kust mind koos koeraga peale korjati, et näitusele minna. Jõudsime Pärnusse, (Nooruse maja aeda siis, kus näitus toimus) megavara, olime esimesed. Siis kui rahvast hakkas saabuma aitasin neil asju valmis panna näituseks.
Kõik läks kuidagi nii kiiresti ja järsku pidin ringi minema. Nagu mingi eelnevalt mainitud siis isaseid june oli 4. 1 oli mingi tundmatu, sai Hea, ülejäänud olid siis kolm Ridon Henneti venda. Kõik SP-d. Bruts kolmas. Otto 2., Fado (Läti venna) esimene. Nofck ma saan aru, et siukselt kohtunikult SP saada on suur asi ja see on väga tore, et ta mu väikese pea ja keskmiste nurkadega koera selle vääriliseks pidas, aga noo tõesti, isu kaob ära juba kui koguaeg tühja käia. Aga samas  you never know ju, ja tõesti ei saa ette ennustada, kas tuleb sp või ei ja kas saad serti või ei.
Kirjeldus oli muidugi äärmiselt ilus, v.a see pea ja ''keskmised nurgad''.

Excellent size, head is still under development, masculine, moderately angulated, excellent bones, moves very soundly from all sides, excellent temperament
Suurepärane kasv, pea on alles arenemisjärgus, maskuliinne, mõõdukalt nurgistunud, suurepärane luustik, liigub väga kindlalt igast küljest, suurepärane iseloom

Tulemustest veek niipalju, et Liisu oli oma klassi võitja, Sälli vist ei saand kohale, Mann oli TPV, ja emme Hälli hoolimata oma puhtast jonnist mitte liikuda oli VSP (ja EST ch nüüd:)) ja sai mingi megasuure karika. Kasvatajas oli RH 3.
JH oli feil. kolm osalejat oli, ma olin teine. NII feil...see oli tõsine pettumus.

Pärast jagati aasta koera auhindu ja Raili sai mingi ülipalju karikaid ja auhindu. Ja uue telkpuuri...urr, seda oleks tahtnud:D.

Päeval sain teada, et see, kellega ma pidin ühes toas olema ei tuld. Mul oli kerge paanika, et ma pean terve toa 500.- ise maksma. Õnneks ei pidand ja sain olla seal kaheses toas (Kus oli üks kaheinimese ja 1 üheinimese voodi). Süüa pold, nälg oli majas. Närisin oma juustukeelekesi, sõin JH-st sadud šoksi ja oli paha olla. Enne Raili ja Mariga jalutama minekut sundisin ennast prantsat õppima.
Õnneks ma avastasin, et seal oli telekas ja ma ei surnudki õhtul igavusse.

Käisime koertega jalutamas ja siis Mari vanemate juures (kes elasid u. 5 maja minu külalistemajast eemal) ja siis pakuti süüa, finally, palju. Tüüpiline vanaema: söö veel, söö veel. Ei aitäh mul on kõht täis. Söö ikka natuke veel. oeh,

Magama jäämine oli nightmare, sest Brutus lõõtsutas nii kõvasti. Ma saan aru, et ta õuekoer ja palav jms,  aga mul suht viskas üle..kuigi i know, et see ei ole asi, mille peale vihastada. Aga ma olin väsinud, üleväsinud, tahtsin magada.


Pühapäev.

Poole kaheksast panime 5 berni auto tagaossa ja panime Riia poole ajama. Sõit oli pikk, Riia oli äge, läbisõites ja vahepeal oli Statoili peatus..njummnjumm..kohvi ja midagi hamba alla (cuz i dind't have a brekfast). Vahepealne jama jaarajaara, isaseid berne oli 9 kirjas, 7 kohal, ja minu alles-arenemisjärgus-koledat-koera hinnati VH vääriliseks. Liiga pikk ja peenike koon. Urh, pisike nutulaul ja varsti oli ok jälle.. Aaa, enne ringi tahtsin Brutust puuri toppida, tõmbles ja kakles, võtsin kinni sõimasin näo täis, kakles veel veidi ja jooksis ise siise ja oli ülitubli seal. Ma olin tõsiselt hämmingus.
Fado oli 3., Liisu VSP, Hälli oma klassi 3, Mann TPV, Sälli ee, oli vist oma klassi võitja.
Eniveis jälle feil...
Pärnus saime jälle korralikult süüa Mari vanemate juures. Koju jõudsin mingi ee pool 11 vist.


Esmaspäev

Oli eksam, oli feil. Käisime vapianos söömas, nämm-nämm. Tulin koju magasin. EI midagi põnevat.
Eksami sain  4 btw, üliõnnelik. Klassis oli 4 viit ülejäänud kõik neljad. 

Homme olen loodusmajaga Lõuna-Eestis väljasõidul. 

Ja nüüd lõpetan;)

No comments:

Post a Comment