Pages

Monday, May 30, 2011

Aegna ja Õllesummer 2010

Esmaspäevast kolmapäevani olin Aegnal. Lada, mina, Kadi, Sannu, Margit.

Sadamasse jäin veitsa hiljaks, kuna arvasin, et kaubamaja toiduosakond tehakse lahti kell 8 mitte 9. Feil no 1

Tahtsin kohvi osta, aga kahes coffe inis kus ma käisin ei old kummaski jääd. Olin sunnitud kuuma kohvi ostma. Feil no 2

Kott oli tapvalt raske. See oli ulme kui raske ta oli. Feil no 3

Laevas avastasin, et jätsin kaamera mälukaardi koju. Ehk ma tassisin kaamerat + kahte objet tühja kaasas. Feil no 4

Kohale jõudes saime asjad golfiautoga kämpade juurde saata, et ei pidand ise tassima, mis oli super.  Viskasime asjad kämpadesse ja läksime kohe ujuma. Feil no 5. Me läksime läbi võsa, läbi vaarikapõõsaste. Ehk  nüüd on mu jalgadel lisaks Brutuse poolt vees tehtud sinistele kriimudele ja punastele sääsepunnidele tihedalt peenikesi kriimustusi. Nice. Aga vesi oli niiiii hea. Ma ei mäleta, aga vahepeal käisime magamas ja söömas vist ja siis läksime uuesti ujuma ja olime vees mingi 3+ tundi.

Õhtul käisime veel ujumas.

Teisip. ärgates jooksime kohe vette, sest kämpas pold õhku, kuna akent ei saand ka lahti jätta, sest sääsed tulid läbi katkise sääsevõrgu sisse. Vahepeal käisime hommikusööki söömas ja mängisime Eesti mängu, kus lada ofc meile pähe tegi.
Pärast jooksime uuesti randa ja olime jälle 3+ tundi jutti vees. Seal on nii mõnus rand. Vesi oli ilmselt suts külmem kui tallinnas, aga ta oli soe, aga siiski oli see hea karastav efekt, kui sisse hüppasid. Vesi oli selge, ilus liivapõhi. Super.

õhtul tegime pannkooke ja mängisime veel eesti mängu. Saime jälle pähe.

Kolmap. käisime hommikul kähku ujumas, sõime, pakkisime asjad ja läksime sadamasse. Seal rannas käisime veel ujumas. Seal oli suht vastik, hullult vetikaid ja kiviklibune põhi.

Pilte eriti pole. Tagasi Tallinnasse jõudsin mingi 4 paiku.

Õhtul läksin Stellaga õllesummerile. Ma leian, et see muutub iga aastaga järjest mõttetumaks ürituseks, eriti kui sa oled alaealine.

Jõlkusime nsm ringi. Kuulasime smilersit, nägime krissut, helenit ja laurat, Margotit, käisime Birksi tantsimas vaatamas (ta on megaandekas lihtsalt).
Seal oli ka siuke asi nagu bagjump. Üks hüpe maksis muidu mingi 150.-. Ma ei arvand sellest nagu alguses midagi, aga pärast tuli üks mees minu, krissu ja stella juurde ja ütles, et aa ma teen teile templi, et sellega saate tasuta tulla hüppama. Meil oli mingi wtf, tasuta, tglt ka? Ta mingi jaajaa. Mõtlesime, et nh pohh, laseme teha, saab siis saab, ei saa siis ei saa. Läksime uurisime, tuli välja, et saabki. Ja sellel hetkel hakkas mul kõhus keerama, sest ma teadsin, et ma teen selle ära. Arvasime, et mingi 12 paiku on parim aeg hüppama minemiseks.
Seisime suht pikalt järjekorras. Ja finally oli meie kord. Me läksime krissuga koos, stella tuli järgmise satsiga. 
Sõitsime selle asjandusega siis üles, 6 m kõrgusele. Kuna see ''padi'' oli ise mingi 3 meetrit kõrge, siis see 6m ei tundunud sealt ülevalt nii kõrge, aga siiski oli hirmus. Tahtsin minna esimesena, aga jäin toppama ja hakaksin üle mõtlema. Lähen, okei nüüd hüppan, fakk ma ei saa, okei okei nüüd lähen,ei ma ei saa. Lasin Krissul ees minna.
Läksin peale teda ja lihtsalt hüppasin, ei jäänd mõtlema. Karjusin vist mega kõvasti. IT WAS SO CREEPY AND COOL! Jalad tükk aega värisesid all veel. Ja ofc, sa fotograafil aku tühjaks just siis kui meie hüppasime.
aga muidu siuke asjandus:


Mingi ühe paiku tulime ära.
Hommikul käisime Lidos söömas ja korra kaupsist läbi ja nüüd olen finallt kodus.
Homme pärnusse:)

No comments:

Post a Comment