Pages

Monday, May 30, 2011

Moskva lõpp

PÜHAPÄEV.

Nagu pildid mulle ütlevad, siis hommiku poole käisime Tsaritsõno(?) pargis, pm Katarina II ehitatud eriti fancyde hoonete kompleks. See oli üliilus park ja hooned olid ka vapustavad. Giid oli bitch. Seal oli hästi palju oravaid ka, nad olid nii armsad ja julged, aa krt kahjuks ei old midagi mida sööta neil

Lõunat käisime söömas restoranis nimega ''Prints'', mis polnud pooldki nii hea kui Safisa. Oli küll kolmekäigulline, aga njääh. Pärast läksime järgmisele looduskaitsealale. See oli täitsa nagu päris, maju polnudki näha ja jälle hästihästi palju oravaid.

Sealt läksime ''koju'' sööma ja öeldi, et dvi, kuna ilmad on külmad ja inimesed on juba haigeks jäänud siis kolime ära. See oli juba see hetk, kus telk oli saanud koduks ja kolimine ei tundunud eriti tore. Pakkisime asjad ja peale sööki jätsime telkidega hüvasti. Peale 2 või rohkem tundi ummikus istumist ja läbi linna sõitmist jõudsime metsa sisse (mis oli vist tglt u 1km suurtest majadest eemal). See oli mingi täielik kolgas ja Kadi telefon andis kohaks oblast. hmm..nice. Hulkuvate koerte karjad ja kohalikud..õõh.kohalikud. Läksime sis oma nn ökolaagri maja vaatama, mis hiljem sai hüüdnimeks mugavustega peldik. Okei, tegelikult ei olnud asi nii hull. Tuba oli normaalne ja soe, seal eksisteerisid voodid ja dušš oli tubastes tingimustes (kuigi seal hüppasid konnad ringi). Seadsime ennast sisse ja mina, Kadi, Roosi ja Jaan läksime siis jalutama veitsaks maja ettepoole, mis oli kottpime ja üliscary. Rohkem ma sellest õhtust eriti ei mäleta.

ESMASPÄEV

Hommikul ärkasime 7 (6 eesti aja järgi) ja sõitsime 2 tundi läbi ummikuid täis Moskva oma eelmisesse kodusse sööma. Pärast seda sõitsime järgmisesse parki, kus saime mäest üles alla ronida, platvormil vaadet nautida ja suveniire shopata. Söömas käisime mingis kloostris ja peale seda täis kõhtudega hakkasime seal mägesid täis pargis orienteeruma, mida me kavatesime ülirahulikult võtta, aga lõpuks võitisime. Tiime oli kolm ja üks eksis vapsjee ära. Osad läksid neid otsima ja teised bussi. Bussis jagati diplomid.
Sõitsime uuesti algsesse kohta sööma ja sealt edasi oblastisse. Haha, see oli see hea õhtu. Päeval olime avastanud, kui pikad on Jaani ripsmed ja me kindlasti tahtsime näha, millised need on ripsmetušiga. Ta eriti suurt vastupanu ei osutanudki. Mina värvisin, esimest korda elus teisel inimesel. Huuled tegime ka punaseks ja siis ta oma sõnul nägi välja nagu Hollandi hoor. Kahujks on need suurepärased pildid kadi kaameras ja ma loodan et ta paneb need hästi kähku üles.onjuu

TEISIPÄEV

Võtsime jälle selle pika teekonna ette teisele poole Moskvat hommikusöögile. Pärast seda sõitsime sinna parki, kus me käisime pühapäeva pärastlõunal ja seal olid igast grupitegevused ja peale lõunat Printsis ( kus Liisa leidis oma kotleti pealt praetud prussaka)  joonistasime ökokottidele pilte, mis oli ka täiega ägee. Õhtul..hmm..aa õhtusöögiks läksime oblastisse, kus olid aint saiakesed, täiesti okse oli neist. Õhtu venis suht pikaks ja pakkimine jäi ikkagi hommikule. Teisipäevast pole minul mitte ühtegi pilti, nii et ootan kadi ja roosi pilte;)

KOLMAPÄEV

Võtsime jälle söögitripi ette ja pärast seda linnatuuri bussiga, paar korda käisime bussist väljas ka, aga kuna enamus aeg oli mingi meeletu padukas sisi olime rohkem bussis õnneks. Lõunat sõime mäkis, vnoh ostsime kaasa ja sõime bussis. Suht mingi veits enne viit olime rongijaamas ja ootasime oma rongi. Sõit oli üsna sisutihe, vaatasime Wall-et ja nsm. Piirist saime üle kergemini kui arvasime.