Pages

Monday, May 30, 2011

Elu suurlinnas

Eile oli suht tegus päev ja netti ei jõudnud.

KOLMAPÄEV..

Hommikul käisin seda pesemisasjandust kaemas. Noh, ei old nii hull kui ma arvasin, aga ei midagi rõõmustavat. Sooja vett enam pold ofc. Peale hommikusööki sõitsime mingile teisele looduskaitse alale, kus jalutasime ringi.  Nad on nii uhked oma metsa moodi asjade üle, kus igast küljest paistavad need 14kordsed blokkmajad ja pilvelõhkujad. Oh, kui nad teaks mis kõik meil on. Edasi läksime sööma, mingisse megauhkesse konverentsikeskusesse, kuhu tavainimesed ei saa. Fancy, kolmekäiguline lõuna, pm neljakäiguline (paar koogikest ka veel). Kõhud täis, uni tuli, läksime veemuuseumisse, mis oli tohutult igav ja kuulasime pm kuidas moskval polnud kunagi vett ja kuidas nad siis oma veesüsteemi laiendasid ja uusi mõtlesid.

Õhtusöögiks tulime ''koju'' tagasi ja peale seda läksime tagasi linnapeale.Sõitsime metrooga. Palju. Wow, kui kaootiline ja elu-surma küsimus see oli. kas jõuab peale ei jõua? jõuab maha ei jõua? nii paju rahvast ja kui kuidagi siuke närviline olek. aga mitte nagu agressiivne närviline nagu meil tipptunnil. Nad ise on sellega ofc harjunud, aga mulle oli kuidagi harjumatu:D Metrooga sõit oli tõesti omaette elamus. Jaamad olid enamasti hästi ilusad. Metrood sõidavad maa all, mingi kolmel neljal tasandil ja siis kui sealt alt neljandlt tasandilt nt tahad üles minna siis sõidad mingi 100 m hästi suure nurga alloleva eskalaatoriga, mis sõidab hästi kiiresti ja on kinda creepy. võtsime suuna sinna punase väljaku lähedusse.nägime kremlit tagant poolt ja seal igast muid asju. Seda agromnõi magazin GUMI nägime, kus on pm aint dior ja moschino ja luis vuitton jms.. Jamh, tagasi tulles hakkas padukat tulema, trolliliin oli maas ja pidime tulema marsaga, mis nägi välja nii, et see bussimoodi asi sõitis peatusse ja inimesed massiliselt ja meeleheitlikult hakkasid peale tormama, nii et liigutada polnud võimalik. Kuidagi edastasime ka oma rahad (25 rubl, per sõit). Ja kuidagi jõudsime padukaga koju ka.. Oi kui  külm ja rõve oli. Terve öö oli külm ja see kuradi telgipuhur undas iga 15 mintsa tagant (see masin, mis telki täis puhub, kui tühjemaks nats jääb).

NELJAPÄEV

Hommikul peale u tunniajalist bussiootamist sõitsime loomaaeda, mille me kiiruga läbi jooksime. Nägin kaelkirjakut ja sebrat ja flamingosid ja kapivaarasid ja palju muud põnevat. Ja siis jooksime juba jälle sööma sinna, kus eilegi. Täna oli mingi (kadi käskis kirjutada, et minu arvates) rõve salat peediga, kananuudli supp ja riisiga guljaš ja siis pisikesed koogikesed ja puuviljad. Kõht sai täis, vägagi.
Pärast seda läksime otse darwini muuseumisse, kus endiselt polnud midagi ingliskeelset, mis oli isegi hea, sest kui me veel lugema ka oleks hakanud me oleks jäänudki sinna. See oli väga suur, aga tempokad nagu me oleme jõudsime selle läbi käia, somehow.
Mingi peale kuut jõudsime tagasi ja sõime ja istusime nats ja nüüd tulime wifisse ning hiilisime seltskondlikest mängudest kõrvale.

homme on ökoloogilne laev  moskva jõe peal ja ökoloogiline laboratoorium.

Kuna wifi järjekord on pikk ja arvuti aku ei pea eriti kaua siis olen sunnitud kirjutama kiiresti ja paljud asjad, mida ma olen tahtnud kirjutada, on meelest ära läind selle kiirustamise peale. Nkn updaten veits kui kunagi aega saan.

Vabandust kirjavigade pärast!!
Aaa jaa moskva hindade kallidusele ei ole mina veel kinnitust saanud, aga laupäev on poepäev, eks siis näeb!