Pages

Monday, May 30, 2011

Esimene õhtu Slovakkias

Siia,whereever we are, jõudsime me mingi kaheksa poole üheksa paiku.Siis saime siin süüa-juua (mingid snäkid). 60 km Bratislavast, ärkamine hommikul kell 5, minek 6. Pool seltskonnast on 15 km eemal hotellis (kuhu me oleks ka saand kui oleks tahtnud, aga otsustasime, et tuleme motelli, siis saame kõik kolmekesi koos olla) ja meie siis siin motellis, mis on ka tglt ülimõnus. Meil jälle vedas, saime plasmakaga toa;)

Sõit oli täna kuidagi hästi mõnus, küll väsitav, aga mõnus. Maastik oli lihtsalt, aah, no gorgeous on vähe öeldud.Peatuse tegime kuskil Poolas suht piiri lähedal. Siuke heinamaa, kus oli palju-palju lehmakooke (mitte vedel õnneks) ja no Eddie üldse ei otsustanud seal püherdada. Nice. Enne just nühkisin teda elueest, et seda rõvedat haisu ära saaks. Nüüd ta lebotab voodi all.

Jeei, ma olen nii rahul, et ta on siuke täitsa saba-püsti-mees ja tundub, et pole häda midagi.

Enne mõtlesin küll, et tuleb mingi rämedalt pikk postitus, aga nüüd ei tulegi kõik meelde.
Aaaa...MUL ON NII VÄHE RIIDEID KAASAS.  Mis mul arus oli???? Elusees reisile minnes ei mõtle enam, et asju on palju. Vot võtan kasvõi 3 koti jagu, peaasi et oleks riideidd...
Aaah...Peaks mõned pildid ka panema siia.


 








Krt need pildid laevad nii kaua, et ma jätkan siis kui mul und ei ole nii hullult..
Good night!

Homseks siis pöidlad pihku;)

No comments:

Post a Comment