Pages

Monday, May 30, 2011

Näitus

Noh, nüüd seaa kaua oodatud päev siis läbi. Näitus oli suht mnjh, ei ole väga rahul ütleme nii. Eds esines nii ilusti, jooksis ja seisis võrratult, hambaid lasi ilusti vaadata aga kui mune katsuti, tegi siukest tsirkust, et ilmselt, kui mu haare oleks hetkekski lõdvem old, oleks kohtunik käest ilma. Aga saime excellenti, seegi asi aga nelja hulka ei tuld (kohutnikul oli mingi jube imelik süsteem, et kõigepealt pani paika esimese ja siis järgmised kohad) ja kui ma nägin, et ära valiti esimene oli mul ainuke mõte, et FOR REAL?? LIKE SRSLY!!!!

Et jh niipalju siis sellest, kohtunik pani kohtadele mingeid imelikke loomi. Üks naine muudkui käis ja kõik tema koerad olid muudkui esimesed (kahtlustan onupoja poliitikat). See selleks

Öö enne näitust jäi väääääga lühikeseks. Uni oli aga vot magama ei jää. Sain vist heal juhul 2,5 tundi magada ja veel toredam, et homme on äratus 4.45....wuhuuu!!

Ilm oli meeletult palav päeval ja eriti seal hallis, aa btw see hall on mingi HUUGGGGGGGGEEEEE no meeletu lihtsalt. Ja seal on niipalju kaubapakkujaid. Homme tulebki šopingu päev.

Deem, ma olen nii väsind aga peab veel pesus ära käima ja siis võimalikult ruttu tuttu. Ma ei viitsi pilte arvutisse tõmmata ega üles panna, nii et tulevad hiljem siis.

Magusaid unenägusid!

No comments:

Post a Comment