Pages

Monday, May 30, 2011

Sillamäe näitus

Tuli meelde, et ei olegi Sillamäe kohta bloginud.

Reedel peale trenni sõitsin bussiga Luigele.

U. poole üheksast läks kardetud koerapesuks. Ei oldki eriti hull, kints veitsa värises, aga kannatas ära. Pesu läks kiiresti (ja selle suure paksu karva all ei ole koera ollagi). Kuivatasime kahe fööniga ja kui juba oli tunne, et hakkab looma, siis aluskarv oli nii märg, et kohati tekkis kartus, et ei kuivagi ära.
Vahepeal käisin ise saunas ära ja toas veel kuivatasin natu. Magama sain mingi aeg peale 12, uni oli aga magama ei jäänd ja kuna koer oli toas ja vingus terve öö, siis ma olingi terve öö siukses poolunes, nagu vist magasin aga iga krõpsu kuulsin, nägin. Äratus oli 4.45 aa ma olin niikuinii üleval. Hommikul veel närvi polnud ja isegi süüa suutsin. Pooole kuuest või veitsa peale korjas Raili meid peale ja hakkasime sõitma. Närv aina süvenes. Sõit ei old ka nii pikk ja tüütu kui kardetud ja kohale jõudsime u. tund aega planeeritust varem.
Kuna mul puuri ei ole siis pidin koer näpu otsas seisma mis ei old eriti tore. Ta oli muidugi tubli ja üsna kuulekas, aa siiski tüütu seista u 1,5 tundi koer käes.
Aa ja kuna lennukid ju ei lenda ei jõudnud meie Hispaania kohtunik kohale ja meid hindas hoopis Juta Haranen. Kuna jõulukal talle Brutus ju üsna meeldis (v.a mask) siis oli lootus üsna kõrge.
Ringis oli 3 isast jun-i. Esimene oli üsna ilus, täiskasvanu karvaga juba, teine oli miski eriti kole loom, karp-pea ja väljapunnituvate silmade ja emase kehaga, ja kolmas oli siis Brutus, kõige noorem, kõige suurem.
Hinne SP tuli ära ja siis kui pr.Haranen hakkas klassijärjestust tegema teatas, et järjekord on sama, ehk siis me olime kolmandad. Ilmselt oli näha kuidas mu nägu sekundiga ära vajus, olin väga pettunud, väga. Okei ei saand esimeseks ei saand, see esimene oli tõesti ilus aga no fk selllele ikka allla ei jääks, Raili ütles ka, et see oli kahtlane. Mul oli siuke tunne, et Haranen tuligi aint rosette välja jagama ja ülejäänd oli üsna pohhui tal.

Fluti oli juuniorites esimene, TPJ ja veel VSP, nii et vähemalt tal läks hästi:) Dallas oli TP, see oli eriti super, et mõlemad nii TP kui VSP olid Ridon Hennetid. Ja Sälli ei läind ka peale seekord, oli klassis 4.
Tegime väljas mõned pildid ja tulime otsekohe tagasi. Jõudsime linna mingi 2 või veits peale. See oli muidugi positiivne, sest ma jõudsin linna ka normaalsel ajal. Ma ei mäletagi, mis ma tegin, magasin ilmselt ja õppisin.

Täna käisin Kennelliidu büroos atesteerimist tegemas. Ma loodan, et läks hästi:) Eriti raske pold, tehtud sain ka üsna kiiresti. Neil oli seal mingi erakorraline koosolek, krt tahtsin täiega kuulata aga ei saand.

No comments:

Post a Comment