Pages

Monday, May 30, 2011

Lõputud naljas

Eile õhtul oli mingi jama wifiga ja ma ei saanud netti, ega blogima.
Aa..enne pildid minu toast, mis on siis külalistetuba

eks siis hakkan järjest meelde tuletama.


TEISIPÄEV!
Eilne hommik algas ringkäiguga nende koolipeal. Ming näitus (?) oli välja pandud...veeteemaline. Vaatasime pilte, kuulasime juttu ja vahepeal jälle naersime (feil on see, et ma ei mäleta enam neid nalju. Aga kui me enne nagu Keidyga arutlesime ja mõtlesime, et huvitav, mis piirini me neid nalju teha tohime võnii, et millal nagu muutub isklikuks, siis tänase seisuga piire ILMSELGELT ei eksisteeri).
(jap, neil on lift!!!!)


Peale seda tuvustati meile kooli raamatukogu, mis olevat mingi väga vana.
Vahepeal oli paus, sai süüa jälle. Ungarlased ainult söövad. Neil on koolis ka lõunal 3 käiku: supp, praad ja magustoit. IGA PÄEV! Ja nad on ikka nagu kilud.
Siis tegime keemiat. Katseid. Määrasime vees mingite ainete sisaldust. Sain enam-vähem tark olla vahepeal.
 Määrasime ammooniumi sisaldust vees.Vist  oli. Ja et kui ta jääb kollaseks siis ei ole seda vees. Ja ei oldki.

Peale seda ilmselt sõimegi ja siis läksime veepuhastusjaama. 7kohalise autoga, mis tegi u 5 tiiru, et kõik toodud saaks. Seal passisime, enne kui saime kuskile minna. Ja ma ei tea, mis värk oli, aga mul oli 2 ämblikut peas. Ei old tore. Veitsa aega aasiti selle kallal, siis leiti uus teema.
Meile räägiti seal mingit juttu, aga kuna seda oli nii halvasti kuulda ja nkn läks pool tõlkes prantsuse keelde kaduma, siis ma loobusin ja leidsin endale ungarlasest sõbra, kes suudab normaalselt inglise keelt rääkida ja minu aeg oligi sisustatud:)


Peale seda tuli see ''kauaoodatud'' ujumine. Väga hull ei oldki. Meile tehti mingi demonstratsioonsukeldumine ja räägiti sellest, aga again oli pool lost in translation. Loobusin. Üks bassein oli eriti sooja veega ja siis sai veel nagu välibasseini minna, selles soojas vees (ilmselgelt ei suuda ma enam normaalseid lauseid moodustada, aga see on veitsa arusaadav, kui ma kuulen päevas 5 keelt, millest kahte ma ei mõista ja 3 pean rääkima läbisegi).
Õhtune programm oli vaba. Läksime Flamingo pitsabaari sööma. Mingi eriti jube maisi ja herneste ja sibulatega pitsa oli. Aga kuna me saime aru, et liiga raske on neile selgeks teha, mida me sööme ja mida ei, ja et mis mida tähendab, siis laseme neil lihtsalt midagi võtta endale.
U.  siis kui me olime seal 20 mintsa olnud, marssisid sisse Saar ja Parašin ja veits hiljem ka kõik ülejäänud delegatsioonide õpetajad. et nagu feil oli. Sest peale meie olid sakslased ka veel seal ja õpilasi oli üldse kokku üsna palju.
Magustoiduks sõime šokolaadipannkooki. Ja nad ei lase meil millegi eest maksta. Tahavad koguaeg välja teha. See on veits halb. Sest mina ei taha, et nad mulle välja teevad ja mina ei taha neile välja teha, kui nad Eestisse tulevad, aga nad ei lase maksta...seda on neile võimatu selgeks teha.

Õhtul läksin suht kohe magama, sest netti ka ei saand ja uni oli tappev.


KOLMAPÄEV!

Algas vara. Äratus oli kell kuus, minu jaoks esimene 5.50.
Koolis vaatasime u. tund aega mingeid powerpointe ja me Keidyga tõsiselt võitlesime endaga, et mitte magama jääda.

Mingi enne kümmet millalgi, läksime linnapea vastuvõtule. Ta rääkis, et kui tore, et me seal oleme jamuudsiukestjama. Kõik maad andsid oma kingitused üle. Meil oli aint mingi kommikarp.
Nii rääkimist alustas mustas ülikonnas linnapea ungari keeles, tädi tõlkis saksa keelde ja hallis ülikonnas onu prantsuse keelde.
Nad tahtsid ka reiti teha

Edasi läksime linnamuuseumisse, kus olid mingid kaarikud, mida me vaadata ei viitsinud. Aga seal oli suur muruplats ja siis me Keidyga keerutasime ja siis saime mingeid rõngaid proovida puuokstesse visata (wow, ma sain 2 pihta isegi) ja siis kõndisime karkudel ja mingitel klotsidel (niisama for fun sai neid proovida seal).
Siuke mingi mäng oli

Täna oli ülisoe..ja päike niimoodi lõõmas ( ja vaadake, lund pole). Ja siis mõeldes Birksile, kes niiväga suve ootab tegime me talle tervitusvideo (õigemini 3) aga ma ei saa ühtegi täna üles panna, sest need Keidy digikas ja ta ei tahtnud oma mälukaarti mulle anda.

Siis sõitisme bussiga mingisse kohta, mis üritas soo olla, aga ei olnud. Tee peal räägiti õpetajate inside nalju ja üks ''nali'' mida ma elusees ei unusta, kuna ma tean, et mu kallis emme käib siin lugemas, siis ma just in case ei kirjuta seda (tervitan sind siinkohal!). See ol inagu naljakas, aga samas, et nagu DID YOU LIKE REALLY JUST SAID THAT? aa naljad hakkasid juba eile õhtul neil käest ära kiskuma (nagu mainitud enne, siis piire ei ole). Ma ei suuda mitte kunagi enam normaalselt nende tundides käia. 


Siis külastasime mingit hullult uhket kirikut. 


Siis oli mingi kohalik väike muuseumi moodi asjandus, aa ma ei mäleta sealt midagi, sest ma see ei old eriti põnev. Ja siis käisime strudlit söömas, mis on mingi õlipirukas, kas kartuli või ploomitäidisega.

Tagasi sõites bussis hakkasid ungarlased laulma, aga kõik 5 eestlast magasid tagapingil.
Siis jõudsime kooli tagasi ja üsna kohe läksime Keidyga poodi ja saime finally energiajooki...ohh, see oli hea. ja pina colada tic taci ka.
Pärast läksime 3 eestlast+meie 3 ungarlast sports baari istuma. Ja meil täiega klikkis täna. Ei old, et meie eestlased teeme oma nalja ja naerame ja nemad oma nalja ja naeravad, aga me naersime kõik koos ja nad said aru. Ahh...nad on nii armasad ja siis nad tahtsid eesti keelt õppida ja me õppisime ungari keelt, mis siis, et ma midagi ei mäleta.
Siis arutasime pikatl filme, ilusaid mehi ja kuulsaid bände (thank God for celebrities). Ja me avastasime, et meil nii sarnane maitse.

Mingi 8 jõudsime koju. Alexandra ema oli ostnud minu vanematele kinke: kohalikku alkot, šoksi ja siis pani veel mingid oma moosid ka juurde. See oli niii armas:)
Ja siis me vaatasime Alexandraga Twilighti :D Ja saame juba enam-vähem arusaadavalt suheldud.

Appi, ma olen mingi tund aega kirjutanud. Ilmselgelt mul ei ole elu!!
Homme jälle kell 6 äratus, nii, et tsau!


No comments:

Post a Comment