Pages

Wednesday, September 26, 2012

Ülikoolielu

Esmaspäeval siis olid esimesed loengud.
Esimesena oli rahvusvahelised suhted, kus ma käin koos 2 eestlasega. See nädal väga mingit otsest õppimist ei toimu, pigem on sissejuhatus ainesse lihtsalt.
Ütleme nii, et see esimene tund ehmatas mind väga ära. Muidugi ma ei arvanud, et mul ei hakka kodutöid olema ega midagi. Kaks nädalat tagasi ma isegi rääkisin ju kui väga ma õppida tahan. Aga kõik need esseed ja testid ja raamatud ehmatasid mind ikka päris korralikult ära. Ja see oli alles üks tund. Aa ja see inimestehulk oli ka päris õudne - üle 300 inimese ühes loengus.

Siis oli mul tund aega pausi käisime BookEndsis, kasutatud raamatute pood, kust võib õpikuid odavamlt leida. RV suhete raamatut ma sealt ei saanud ja olin selle ikkagi sunnitud £30 eest ostma Blackwellist ja kuna järjekord oli nii pikk siis ei jõudnudki ära osta, vaid jätsin raha Triinule, et ta selle mulle ära ostaks, kuna ma pidin kella 12 majandusse jooksma. Seal oli veelgi rohkem rahvast, aga ma olin juba natuke maha rahunenud ja enam ei tundunudki nii õudne. Majanduses on 2 eestlast koos minuga, kellest üks on mu paralleelklassiõde. Ja kui me maha istusime leidsime veel ühe eestlase. Majanduses ei räägitud midagi väga põnevat, lihtsalt samamoodi sissejuhatus ja ülesehitus.

Kolmanda loenguna esmaspäeval oli mul antropoloogia samas ruumis, seega sain 2 tundi rahulikult ühe koha peal istuda. Antropoloogia lektor on juba ise nii lahe ja huvitav, et mul on tunne, et sinna ainesse peab küll jääma.

Peale loenguid oli mul plaan minna panka ja endale midagi head süüa osta, et natukenegi end lohutada selle õuduse pärast. Käisin pangas ära, sain järgmiseks päevaks juba kohtumise (neil siin süsteem, et kui tahad pangakontot avada pead kohtumise kokku leppima jms). Siis otsustasin ka söömise asemel endale hoopis mingeid ilusaid riideid osta. Läksin Primarki, proovisin igasuguseid ilusaid asju ja tekkis tahtmine nii palju raisata. Lõpuks ostsin ühed mustad teksad ja kõrvarõngad. Tuju oli kohe parem.

Esmaspäeval aga hakkas siin mingi metsik torm nii, et see hetk kui ma linnast hakkasin ära minema oli juba mega padukas ja õhtuks oli selline tuul ja maru, et tunne oli küll, et orkaan on akna taga.

Teisipäeval

Käisin hommikul pangas siis. Plaanisin jala minna ( siin on bussipiletid niii kallid, et ma ikka põhiliselt käin jala), aga ilm oli nii õudne,et mõtlesin, et ohutum oleks siiski bussiga linna minna. Käisin pangas ära ja siis suundusin ülikooli juurde tagasi, kus mul hakkas taaskord majandus. Eilse päeva ainuke loeng. Pärast käisin poes ja kokkasin täisterapasta vokilaadset asja brokkoli, porgandi, sibula, tomati ja kanaga. Väga hea oli.

Ja rohkem ei teinudki eile midagi väga.

Kolmapäevad

on ülikoolis vabad. Seega täna ei teinud mitte midagi. Üritasin ainult oma tunniplaanist aru saada ja tegin mõningaid muid asjalikke asju, kuigi üldse ei viitsinud. See nädal on ka veel koolis mõttetu kuna paljud asjad ei ole veel hakanud. Nt prantsuse keel hakkab alles järgmine nädal ja ka õpigrupid (tutorial) ehk siis nö tunnid väiksema seltskonnaga.

Õhtul mõtlesin ikkagi asjalik olla ja läksin fotograafiaklubisse, milelga ma ilmselt liitun. Täna tegime valgusmaalingut, mida ma Aegnal juba teinud olen ja noh kuigi mu kaamera pole nii hea ja ma ise pole ka teab, mis proff, oli mul ikkagi tunne, et ma tean veits liiga palju. Aga ma arvan, et tore on see ikkagi, et saab erinevaid tehnikaid ja nippe õppida.

Siis tulime tagasi ja istusime Karoliina toas ja mängisime kaarte ja nüüd olen toas ja tunnen, kuidas uni tuleb juba.


Homme on mul ka ainult 1 loeng, aga ma lähen ikkagi varem linna, et oma advisoriga rääkida. Ilm on ka paremaks läinud nüüd.



Imelik on siin see, et nt liha ja piimatooted on VÄGA pika säilimisajaga. Ostsin eile nt kanaliha, mille aegumine oli 1.okt. See tekitab küll natuke kahtlusi. Aga muidu on väga lahe, et nt juur-ja köögiviljad ja puuviljad on suht odavad ja tavalises säästumarketilaadses poes on müügil nii tavaline kui ka orgaaniline variant, mis on ainult paar senti kallim, kui vahest isegi mitte odavam.

Närvi ajab see, et neil ei ole normaalset leiba siin. Musta leiba igatsen tõesti taga.

Muidu on endiselt kõik super ja elu on ilus!

Tervitusi eestisse!!

(üritan rohkem pilte ka teha)

Aaa ja lennukipiletid ostsin ka ära. 16.dets-9. jaan viibin Eestis!

No comments:

Post a Comment