Pages

Friday, September 7, 2012

Ettevalmistused

Nonii, ja ongi täpselt nädalake jäänud minekuni. Nüüd on hirm juba asendunud excitementiga. Tahaks juba kõiki uusi inimesi näha ja no freshers weekil on nii palju erinevaid üritusi, et mina ei suuda küll järge pidada, millal kes mis kus.
Täna sai siis igasugu asju veel aetud ja sain kätte ka viimase (ma eeldan) paki Aberdeenist. Seal oli pisike brošüür tähtsamatest asjadest ja appointment advisoriga, kes aitab sul valida aineid ja tunniplaani kokku panna ja kontrollib, et sa ikka võtaksid nii palju aineid, kui vaja ja neid, mis vaja. Which reminds me, et teisipäevaõhtune pidu, mis iganes see siis ka pole, peab lõppema normaalsel kella ajal, et kolmapäeval 9.20 jõuda kooli (rääkimata sellest, et ma ilmselt eksin 100 korda ära jms)

Vahepeal ei ole siin Eestis väga midagi erilist teinud. Puhanud palju ja sõpradega kokku saanud. Vaikselt olen hakanud ka asjade pakkimisele mõtlema ja osad asjad välja otsinud, kuigi pakkimise koha pealt on veel väga väga palju teha ja kogu aeg peab meeles pidama, et 23 kilo, mida on välismaale kolimiseks häbematult vähe...
Aga nii väga tahaks juba õppima hakata. Ilmselt kui ma oma mustmiljon kodutööd kätte saan ma nii enam ei mõtle, aga hetkel küll on väga imelik tunne, et ma ei käi veel koolis ja ei õpi.

Vot nii läheb praegu. Homme sõidan Pranglile ja järgmine nädal siis juba rohkem igasugu good-bye tegevusi!

No comments:

Post a Comment