Pages

Friday, September 21, 2012

Kolmapäev-neljapäev

Kolmapäeva hommikul valisin endale ained ära ja peale seda oli societies fayre, ehk siis erinevad huviringid, millega võimalus liituda. Neid oli mustmiljon ja reaalselt igale ühele midagi - usulised, poliitilised, fotograafia, isegi kokteilide oma.

Kuna me olime suht varakult seal, see hakkas 11 ja kuna meie need kohtumised olid hommikul mingi üheksast siis läksime otse sinna. Nänni sai veelgi rohkem kui eelnevatel päevadel. Aga samas paljud asjad kuluvad ära ka nagu näiteks kommid, kiirmakaronid, joogipudel (see spordioma), märkmepaberid, igast snäkid, allahindluskupongid jne. Samas on mul terve suur kotitäis pabereid ja flaiereid, mille ma lihtsalt ära viskan, seega sellisest raiskamisest on veidike kahju.

Kõik need laadad toimuvad kooli oma väljakul, mille nimi on Kings Pitch, ja see on hästi hästi hästi suur muruplats lihtsal, aga ta on täpselt ülikooli juures. Ja siis pärast lihtsalt istusime murul ja nautisime päikest ja oma tasuta sööki.

Vahepeal jõudsin mingi tunnikeseks koju, aga siis jooksin kohe linna tagasi ka. Käisime siis Primarkis ära, vahetasin oma hommikumantli väiksema vastu ja ostsin ka £1.50 eest kindad, kuna mu käed kogu aeg külmetavad lihtsalt. Vot see päev olid jalad küll väga väsinud kuna me käisime tõesti niii palju. Linnast tulles panin endale telefonile ka lõpuks raha peale ja nüüd olen inglismaal ka kättesaadav.

Siis jõudsin veel mingi tunnikeseks koju, et riideid vahetada ja siis läksime välja. Ühesõnaga väga kiire päev, nii et väsimus ikka andis tunda veidike.

Eile peale infotunde tulingi suht koju ja ei teinud väga midagi. Korra käisin õhtul rannas ja jõudsin mingi kümnest tagasi. 22.30 kokkasin ka korralikult siin esimest korda ja esimest korda kahe päeva jooksul sõin normaalselt (muidu oligi mu päevani söök 1 jogurt vmidagi, sest lihtsalt aega polnud).

Ja lõpuks ometi sain täna ligi 8-9 tundi magada. See on esmakordne selle nädala jooksul, aga põhimõtteliselt on mul täna täiesti vaba päev, ainult panka peab nüüd minema, et konto ära avada.

Ja jälle oli hommikul niiii ilus ilm, hetkel on ka, aga juba hakkavad pilved tekkima. Oeh, see šotimaa ilm.

Tahtsin pilte ka panna, aga mu arvuti keeldub neid hetkel tõmbamast. Hiljem siis :)

Ma ei taha midagi ära sõnuda, sest kool pole veel ju otseslt hakanud, aga hetkel veendun iga päevaga rohkem selles, kui õige otsus see oli :)
 

No comments:

Post a Comment