Pages

Thursday, September 20, 2012

Loengud

Väga pikalt ei viitsi hetkel kirjutada, lihtsalt ütlen ära, mis loengud ma endale valisin siis.

Esiteks oli väike egolaks küll, kui ma ütlesin oma nõustajale, et ma 11 aastat prantsuse keelt õppinud ja ta tahtis mind teise aasta prantsuse keelde panna, kuna ta arvas, et mul on esimese aasta oma kõige edasijõudnumates ka liiga kerge. Aga sellisel juhul oleks ma rahvusvaheliste suhetega nihkesse läinud nii, et lähen ikkagi vanu asju kordama, saabki (loodetavasti) lihtsam olema.

Ära pidin valima ained nii selleks kui ka järgmiseks poolaastaks. Kohustuslikud olid:

1. Sissejuhatus rahvusvahelistesse suhetesse (esimene poolaasta)
2. Sissejuhatus poliitikasse (teine poolaasta)
3. Prantsuse keel (esimene ja teine poolaasta)
4. Prantsuse kultuur ja kirjandus (esimene ja teine)

Nendega oli mul siis olemas 3 ainet üheks poolaastaks, ehk 45 punkti (iga aine annab 15, ja 60 peab kokku olema). Seega oli vaja üks aine veel võtta. Ei osanudki täpselt valida midagi ja võtsin kaks ainet ja siis ma saan valida kumba tahan ja võin ühest loobuda või võin ka mõlemad võtta. Aga eeldusel, et prantsuse keel ongi lihtne ja lebo, võiksin ma mõlemad ka jätta. Igastahes võtsin siis antropoloogia ja majanduse (mis oli mulle endale ka üllatus, kuna ma pole ju üldse reaalinimene)

Otsest tunniplaani kui sellist veel ei ole, kuna see lehekülg on nii keeruline ja ma ei saa sealt väga midagi aru (umbes nagu eKool, ainult, et 100 korda keerulisem). Esimesed tunnid siis esmaspäeval, natuke pahasti, aga no mis teha. 11.00-12.00, 12.00-13.00, 13.00-14.00. Ma ei mäleta, mis järjekorras, aga antropoloogia, majandus ja rahvusvahelised suhted.

Prantsuse keel hakkab alles 1.okt, kuna gruppidesse paigutamisega läheb natuke aega. Täna oleks pidanud olema test, mis paigutab su siis õigesse tasemesse, aga neil olid mingid IT probleemid ja nii saab seda alles homme teha.

Täna oli siis 3 nii öelda infotundi. Kell 10 prantsuse keele oma, 13.00 antropoloogia ja 14.15 rahvusvahelised suhted. Vahepeal tsillisin raamatukogus ja laenutasin ka esimesed raamatud. Võttis küll tükk aega aega, nne kui ma midagi nende süsteemist aru sain, aga lõpuks leidsin üles.
Aa ma panen pildid ka raamatukogust, see on alles valminud ja väga väga moderne. 24. sept tuleb Inglismaa kuninganna seda avama, aga sinna vist ei pääse niisama vaatama ja ei tahaks ka juba esimestest loengutest puududa.


 
7 korrust




Selle pean ka ära mainima, et hetkel kallab nagu oavarrest. Enamus hommikud on alanud päikesepaiste ja ilusa ilmaga, aga olen juba selgeks saanud, et vihmavarjuta ei tasu kodust kunagi välja minna, sest vähemalt korra päevas sajab niikuinii. Ja just oli plaan veel täna randa minna :(

No comments:

Post a Comment