Pages

Saturday, September 15, 2012

Leedu tüdrukuga jalutamine läks pikemaks kui arvatud. Jalutasime kooli raamatukoguni, kus kohtusime ühe teise leedukaga, kes on siin juba mitu nädalat elanud. Ta siis näitas meile natuke ümbrust  ja koolihooneid.
Ülikooli peahoone juures nägime juba ka mehi seelikutes, seal oli mingi pulmapidu.

Siis mööda linna jalutades jõudsime peale päris pikka jalutuskäiku ASDA-sse, kohalik pood, hästi hästi suur ja hästi hästi suure valiku ja ka suht soodsate hindadega. Käisime ka £1 poes, kus ma oleks võinud ausalt lolliks minna. Okei okei, suutsin siiski ohjeldada ennast ja ostsin 1 naelaga: šampooni, 10 riidepuud, poti, 2 vedelseepi (jagasime leedukaga), tassi, noad, kausi ja kuivšampooni. Sealt vist kõik.

Siis suundusime ASDAsse kõike muud ostma. Eeskätt oli mul vaja voodiasju, aga see oli mul täitsa meelest läinud ja poole toidukorvi täitmise pealt tuletas Goda (leedu tüdruk) mulle meelde, et mul oli ju neid vaja. Teki sain 8 naelaga ja 2 patja 2.49 naelaga, nii et päris hästi. Siis ostsin veel rätiku ja elulistest asjadest oli see vist kõik. Natuke süüa ka, mitte palju, kuna ma pole oma külmikut veel saanud.

Peale pikka pikka jalutuskäiku jõudsime lõpuks kolmekesi tagasi ühikasse ja tegime plaani siis koos tema majas kokata ja süüa, aga kui ma sinna ükskord kohale jõudsin, olime me kõik nii väsinud ja kõht pold ka enam tühi ja roomasin oma tuppa tagasi Tulles nägin ka eesti tüdrukud ära, kes olid just poodi minemas. Mõtlesin siis nats magada. Väsimus oli aga und ei olnud, pakkisin siis kohvri lahti ja tegin ka toa korda ja panin asjad kappidesse ära. Tegin väikest plaani õhtu siia meie oma baari mingile üritusele minna. Lõpuks kui ma välja otsustasin minna käisin Karoliina toast läbi (elab pmst 2 korrust all pool) ja siis rääkisime juttu ja käisime siis korra ka Union Bar-ist läbi, aga see oli nii ülerahvastatud ja nii umbne, et seal oli võimatu olla. Otsustasime, et oleme parajalt väsinud ja tulime tagasi. Natuke veel rääkisime minu toas juttu. Mõtlesin enne magamaminekut teed ja küpsiseid süüa, kuna endiselt pole korralikku midagi söönud. Läksin siis kööki vett keetma ja kohtusin esimest korda oma päris naabritega ehk siis T34 ja T35. Mõlemad šoti tüdrukud ja väga toredad. Ühega neist jäin pikemalt juttu rääkima. Lõpuks mõtlesin, et peab ikka magama minema, täna on ju olnud ligi 20+ tunnine päev (and counting). Homme vist on plaan randa minna ja rohkem väga polegi.

Panin pildid ka arvutisse, aga pildiposti teen homme:)

No comments:

Post a Comment