Pages

Monday, September 17, 2012

Sisseelamine

Eilne päev läks kuidagi nii, et ei jõudnuki kirjutada.

Hommikul ma ei teinudki midagi väga erilist. Ärkasin suht vara, Karoliina (eesti tüdruk) tuli koputas uksele, aga ma olin juba üleval. Siis rääkisime juttu, käisin pesus. Btw dušid on ka megakorralikud. Ükskord peaks koridore ja kööki/dušše ka pildistama. Kella 12.30 liikusin Adam Smithi maja ette, sain Godaga kokku, et linnas Karolinaga (leedukas) kokku saada ja randa minna. Meiega liitusid ka poolakas Igor (kellega ma olin facebookis rääkinud enne) ja prantslane Brice. Hommikul tundus, et tuleb ilus ilm, aga kui olime natuke mööda Don streeti jalutanud hakkas Šotimaa tõeline pale välja tulema. Ülikähku läks pilivseks ja hakkas vihma ka sadama ning ülikõva tuul oli. Mul muidugi polnud ka vihmavarju. Õnneks läks enam-vähem varsti üle ka.

Seega plaanid randa minna muutusid ja jalutasime niisama mööda King Streeti Union Streeti poole (kaks peatänavat). Union Streetil tegime vahepeatuse Starbucksis, kus ma sain finally oma caramel frappucino, mis oli ülihästi tehtud ja üldse mitte nii kallis kui mujal. Edasi suundusime Union Square'i poole (kaubanduskeskus). Tegime seal tiiru, ühtegi poodi küll miskipärast sisse ei läinud.
Nägime ära ka sadama ja hakkasimegi sealt vaikselt tagasi tulema. Käisime ka poest läbi ja vaatasime ülikooli campust ja the Hub'i mis on ülikooli selline kogunemiskoht vms. Seal on infohub- ehk siis infopunkt, kohvik, subway, pood (kus saab igast ülikooliasju osta nt nagu pusad), arvutid.

Ühikasse tagasi tulime läbi Seaton Park'i, mis on pimedal ajal väga halva mainega koht, kuna ta on valgustamata ja seal on päris palju kallaletunge olnud. Aga mõtlesime, et valges ja neljakesi (Karolina lahkus linnas, tal oli kokkusaamine) võib minna küll. Tegelikult on päris ilus park, aga jah täitsa arusaadav, miks seal ei soovitata olla pimedas.

Siis tulimegi koju ja suht lebotasin niisama. Õhtu läksime siis siia meie oma Unon Bari, seal on iga õhtu mingid üritused, sissepääs tasuta ka veel seega pole mingit pointi minna linna, kui vägaväga palju rahvast  on siin samas ja kodu on 100m kaugusel. Seal sa ka jälle nii paljude uute inimestega kohtutud. Alguses olime üldse õues, siis liikusime baari (aa sellel hetkel siis oli seltskond, mina, eesti Karoliina, leedu Karolina, Goda ja Igor, ehk siis pmst kõik Ida-Eurooplased, õhtu jooksul tuvusime veel tšehhi ja rumeenia tüübiga ja prantsuse tüdrukutega ja 2 rootsi poisi ja 1 tüdrukuga). Põhilise aja veetsime diskosaalis, mis oli küll suht tühi, aga õues olles rääkisime igasugustest klassikalistest lauludest nagu wonderwall ja sex on fire ja siis läksimegi diskole oma playlisti küsima ja no kurk on siiamaani valus. Kui disko ära lõppes liikusime Hector Boece'i majja (ühika nimi). See on vist kõige odavam ühikas mingi £85 naela nädal, kui ma ei eksi, ja no see on küll ikka väga väga rott koht. Väga hea meel, et sinna ei läinud. Õudne. Ma ikka üliülirahul oma ühikaga.

Koju jõudsin mingi pool 2 ja kahest sain magama.



 

 Union streeti ja King streeti ristumiskoha selline väljakuke. Vasakult siis leedu Karolina, Brice, Igor, mina ja Goda

 Ülikool

 Seaton Parki ilusam osa

ESMASPÄEV

Tänane päev algas 8.15 kohaliku aja järgi, kuigi ma olin üleval juba varem. Täna oli siis Freshers weeki esimene ametlik üritus 10. 30 oli direktori tervituskõne auditooriumis. Pärast seda liikusime academic fayre'le, kus olid esindatud kõikvõimalikud erinevad valkonnad ja õpilasesindused jms. Sai nänni ja palju pabereid. Enne fayre'i sain veel ühe eestlase Tiinaga tuttavaks ja kui olime seal tiiru peale teinud liikusime eestlastega (mina, Karoliina, Triinu ja Tiina) linna, et osta ja otsida süüa. Läksimegi Morrisoni, mis on kohalik toidukett, ja ostsime mõned asjad ja siis sõime seal kohvikus. Ma võtsin tikka masala riisiga. Päris hea oli. Üldse oli väga mõnus ainult eesti keeles rääkida, kuigi ma pole üldse nii kaua eemal olnud ja noh ikka saab eesti keeles ka rääkida. Ja eestlasi on siin veelgi. Üks tüdruk saabub täna ja üks eestlane peaks veel meie majas olema, aga ma pole temaga kohtunud veel.

Ja mingi kolmest jõudsimegi juba tagasi. Suht uni tuli ka peale, et peakski vist voodis seriaali vaatama või midagi, natuke puhkama enne õhtut.

Riietepoodidesse pole ma veel jõudnud, aga söök on küll siin väga odav. V.a piim, mis on suht kallis ja maitseb rõvedalt vee moodi, isegi täisrasvased piimad. Meil peaks siin teeotsas olema LIDL mis on umbes nagu säästukas ja see pidi veel kõige odavam olema. Ja neil on hästi loll reegel, et kui poest alkoholi osta siis nad ei aktsepteeri ID-kaarti, vaid kas passi või juhiluba, mille ma õnneks kaasa võtsin. Koguaeg ei tahaks küll passiga ringi käia.

Neljapäeval pean minema prantsuse keele testi tegema, et näha, mis gruppi ma lähen.

Ja nii ma siin praegu elangi. Hetkel ei ole küll veel mingit koduigatsust ega midagi. Mul endiselt laagri tunne. Aga samas ükskõik, mis kahtlused mul ka polnud, on mul hetkel ikkagi hea meel, et ma siin olen.

KH

No comments:

Post a Comment