Pages

Monday, October 1, 2012

What I've been up to

Üritan siis teha väikese vahekokkuvõtte toimunust (kuigi ega midagi tähelepanuväärset väga juhtunud pole).

Neljapäeval oli siis üks loeng Antropoloogia, kui ma õigesti mäletan, siis peale seda käisin linnas korra. Ostsin postkaarte (mille ma täna teele panin) ning ravimeid, kuna tundub, et 3/4 esmakursuslastest on haiged. Freshers flu, nagu ta endale nime on saanud. Nii olen ka mina pea nädalake juba nohune ja köhane olnud, vahepeal parem, vahepeal halvem.
Neljapäeva õhtul suutsid esimeselt korruselt mingid poisid oma fileed põlema panna, nii et pidime evakueeruma (noh polnudki tuletõrjeõppust ka veel olnudki tegelikult).
Reedel oli kaks loengut, mille vahel oli 2 tundi pausi, ehk siis istusin raamatukogus arvutis ja passisin niisama tühja. Jube uni tuli peale, aga käisin oma loengus ära ja ilmselt maabusin koju.

Laupäeval pool päeva passisin tühja, aga lõpuks läksin korraks ikkagi ülikooli juurde, et raamatupoest vaadata, kas neil õpikuid või mis hinnaga need on. Siis tahtsin veel postkontoris käia, aga see oli kinni juba.

Pühapäev möödus ka suht uniselt, kuna laupäevaöö oli suht magamata, kuna siis lõi väike külmetus nii tugevalt sisse, et ei saanud ei nina ega suu kaudu hingata ja igate pidi oli päris rõve olla. Õhtu poole jalutasime teisele poole, kuhu enne veel sattunud polnud. Midagi erilist seal ei olnud, aga vähemalt nägi ära.

Täna oli esimene korralik koolipäev kõikide loengute ja õpigruppide ja asjadega ja ühtlasi ka minu nädala kõige pikem päev -  5 tundi ehk siis 10-15.00 järjest loengud, mis tegelikult ei ole ju mtte midagi, kuna eestis oli mingi 8-9 tundi, aga see 5 tundub ikka palju. Aga samas olid tõesti kõik tunnid täna väga ägedad. Rahvusvahelisi suhteid andis täna üks teine onu ja no kohe teine asi, see oli reaalselt nii huvitav, et kui see tunnike loengut läbi sai oli tõsine üllatus, et aeg nii kiiresti lendas.
See nädal algas lõpuks ka prantsuse keel ja kell 11 oligi esimene tund - prantsuse kultuur ja kirjandus. Rääkisime Jacques Prévert'ist ja lugesime luuletusi jms. Siis olid ühtejärge majandus ja antropoloogia, õnneks ühes kohas, mis tähendas, et ma sain kahe loengu vahel 10 minutit paigal istuda ja oma banaani ja progandit nosida. Viimasena oli täna prantsuse keele suuline tund. Prantsuse keelest olin ma küll puudust tundnud. Kohe kuidagi tuttav ja kodune tunne oli tunnis.

Nagu juba mainitud käisin pärast korraks postkontorist läbi ja tulin koju, et teha ära antropoloogia kodutöö ehk siis 2 peatükki lugeda ja konspekteerida. Õnneks olin ühe peatüki eile ära teinud, aga teine peatükk oli ligi 17 lk pikk ja väikeste keskendumisraskustega sisutihedat võõrkeelset teksti, millest veel kuidagi aru peab ka saama, lugesin ca 2 tundi.

Siis käisin söömas ja lõpuks ometi pesin ka pesu ära. Mul polnud küll õrna aimugi, mida ma tegin, aga puhtaks nad vist said (vähemalt lõhnavad hästi) ja õnneks meil ka kuivatid, seega on kuivad ka. 2£2.20 on pesemine ja £1.00 on kuivati. Järgmine kord tuleb kellegagi kahe peale pesta, kuna peaaegu kõik mu riided olid pesus ja masin oli ikka pooltühi. Järeldus: mul ei ole piisavalt riideid.

Aaa ja parim on see, et mu kaamera mälukaardiga juhtus midagi ehk ta ütleb, et see on elektrooniliselt lukus ja ma ei saa praegu kaameraga pilte teha, pean kuskilt uue ja odava mälukaardi leidma. Küll aga saan ma oma väga halva kvaliteediga telefonipilte jagada.



Köök ja siis kui Kätlin esimest korda korraliku söögi seal valmistas, see oli u 1,5 nädalat tagasi. Jagame seda kööki 5 inimesega ja igal köögil on oma kood, millega saab sisse ja mida teavad ainult selle köögi kasutajad.
 
Ülikoolihoonetevaheline park vms

Vaada raamatukogu 3. korruselt, kus ma reedel hängisin

Taga paistab meri


Igahommikune jalutuskäik läbi Seaton pargi
Ja jätkub ilusamalt


Päikeseloojang minu toa aknast vaadates
  Hillhead
Ka mingi osa Seaton Pargist
 
 
Homme lähen üheksaks ja on kolm loengut nii et suhteliselt hea kerge päev :)
 

 

No comments:

Post a Comment