Pages

Sunday, October 7, 2012

Turist

Oeh juba hakkavadki kirjutamises suured pausid sisse tulema, aga samas ei ole ka midagi väga põnevat toimunud.

Kolmapäev oli jälle vaba, nagu iga nädal. Magasin kella üheni ja sain õndsad 11 tundi magada...oeh see oli hea päev. Siis plaanisin ära teha oma rahvusvaheliste suhete testi, mis oli vaja neljapäevaks ära teha, aga kuna ma ilmselgelt põdesin üle ja ei olnud õrna aimugi, mis seal on, siis muidugi jätsin selle neljapäevaks.
Kolmapäeval oli ka jälle fotograafiaringi kokkusaamine, aga kuna ma olin päev otsa uimerdanud ja mu kaamera ka ei tööta ilma mälukaardita, siis tulimegi Tiinaga varem ära.

Neljapäeval oli siis plaan hommikul vara tõusta ja enne kella 12 antropoloogia loengut see test (internetis) ära teha. Hakkasin siis testi tegema ja see jooksis kokku ja kui lehekülge värskendasin ütles, et test on tehtud, kuigi see isegi ei avanenud. Oi milline paanika siis hakkas. Kiiresti kiiresti panin riidesse ja jooksin kooli. Selle osakonna kontorist öeldi, et saata kiri ja pärast tagasi tulla (mul on neljapäeviti peale antropoloogiat kahetunnine paus). Läksin siis raamatukokku ja saatsin kirja ära ja seega oli mul terve hunnik vaba aega enne loengut. Otsustasin, et lähen ostan lähedasest PoundWorldist (pmst pood kus enamus asjad on 1 naelaga) natuke vajalikke asju. Seal samas oli ka selline pood nagu Sports Direct ehk siis spordipood, aga seal üldse igasugu asju ja no kuni -80% ka vel hetkel. Oi seal oli küll raske olla.

Siis käisin loengus ära, läksin uuesti office'sse, kust mulle öeldi, et mitte muretseda ja oodata vastust.  Läksin siis sain korra Karoliina ja Heleniga kokku, kes olid läinud Hubi sööma. Seal tsekkasin korra veel postkasti ja nägin, et oli vastus, et pole hullu, et seda on paljudel juhtunud ja ta saatis selle testi mulle lihtsalt wordi dokumendina ja pidin ära täitma. Siis oli veel natuke aega ja käisin ka lõunat söömas ja kella 3 läksin oma esimesse prantsuse kultuuri ja kirjanduse õppegruppi, kus me analüüsime luulet. Oh seda rõõmu.

Neljapäevast veel nii palju, et õhtul mängisime pokkerit. Esimest korda ja ma ei teadnud, mida ma tegin, aga võitsin nii et see oli äge.

Reedel

oli neli loengut järjest kella 9-13.00. Esimene oli majandus, kus ma vist reaalselt suurema osa magasin maha. Loeng on küll huvitav, aga vot see hommik oli mul tõesti selline uni, et silmade lahtihoidmisega oli väga suuri raskusi.

Kuna ma olen põhilise aja siin olles veetnud kas kodus või koolis ja natuke ka linnas käinud, siis reedel tegelesin väikestviisi turisti mängimisega.

Kõigepealt käisime Union Terrace Gardenis piknikul (starbucksiga muidugi).



Selline pargikene linna keskel. Päris kena oli ja ilmaga vedas ka.
 
 
Sealt liikusime edasi Aberdeeni kunstigaleriisse (tasuta muidugi), mis pidi suht väike olema, kuid minu arust päris korraliku suurusega. Kuna ma väga suur kunstifänn ei ole, siis ei veetnud seal väga pikalt aega, kuid oli ka ilusaid maale. Ja hetkel tuleb leppida minu väga halva kvaliteediga telefonifotodega.
 
 
 







 
 
Siis liikusime läbi linna meremuuseumisse, kuna Aberdeen on ju sadamalinn, siis peab siin ikka ka meremuusem olema. See oli ka tasuta ning käisime ka selle suht kiiresti läbi, see oli päris äge isegi.
 






 
 
Vahepeal käisime veel Primarkis, kust ma pidin endale päikeseprillid soetama, kuna minu omad olid päeva jooksul kotis katki läinud. Parim oli muidugi prillide hind 50penni. Ja ühe pika varukatega sviitri(?) sain ka ainult 3 naelaga.
 
 
Vot siis hakkas uni peale tulema ja mingi kuueks umbes jõudsin koju ja juba seitsmest läksin välja, et sõpradega pitsatama minna.
 
 
Laupäeval
 
 
oli plaan aktiivselt õppimisega tegeleda, aga üks ja teine asi juhtis tähelepanu kõrvale ja nii ei saanudki väga palju tehtud, aga noh mõtlesin, et pühapäev ka ju päev. Õhtul käisin esimest korda ka pubis ära Šotimaal, ei midagi erilist, aga tore ikka.
 
Pühapäev
 
algas korraliku inglise hommikusöögiga - peekon ja muna jms. Väga kõhtutäitev. Järjekordselt oli plaan tegeleda õppimisega, aga selline uni tuli, et oli vaja üks uinak teha, mis venis plaanitust ligi tund aega pikemaks. Sain siis kuidagi üles ja lugesin antropoloogia ära. Kuue paiku käisime Karoliinaga rannas jalutamas, kuna värske õhu ja jalutamise vajadus oli nii suur juba. Seekord jalutasin teisel pool rannas ja no täitsa lõpp kui mõnus. Tekkis isegi tahtmine mööda randa jooksma minna ja ma ei ole inimene, kes käiks jooksmas.
 
siit ei saa küll väga midagi aru, aga hästi ilus taevas oli.
 
 
 
Vot nii on lood siinpool merd. Homme/ülehomme peaksin oma mälukaardi ka kätte saama. 8GB 5 naelaga, pole paha või mis, siis saan hakata jälle normaalselt pilti tegema.
 
Homme on 5 loengut, nädala kõige pikem päev. Peale seda on kindel plaan minna sprodiklubi üle tsekata ja liikmeks hakata.
 
Tänaseks aga head ööd :)
 
 


 

No comments:

Post a Comment