Pages

Thursday, October 11, 2012

Class Rep

Mõtlesin, et annan teada, et minust sai Class Rep. Eesti keeles tähendab see siis kursuse esindaja vms. Üliõpilasesindus koolitab sind välja ja siis on sinu ülesanne esindada oma kursusekaaslaste soove/huvisid/muresid/ mida iganes kursusega seonduvat, ülikooli juhtivorganitele jms. Ühesõnaga rääkida nende eest.

See tuli kuidagi väga ootamatult. Ma olin sellele küll mõelnud, aga samas mõtlesin, et ah esimene aasta ei taha asja kohe nii suurelt ette võtta. Siis tuli mitu kirja postkasti, et oleks ikka kedagi vaja jne. Mõtlesin, et tühja kah, prantsuse kultuuri ja kirjanduse kursus ei ole nii suur, et võib ju proovida. Kogemata saatsin kirja prantsuse keele kursuse omale, kuhu oli ka esindajat vaja ja nii juhtuski, et nüüdsest olen koguni kahe kursuse esindaja. Eks ma siis koolitusel kuulen, kas selline asi tegelikult ka võimalik on või ei, aga ühe oma olen kindlasti (pigem tahaks kultuuri ja kirjanduse oma olla). Ma sain aru, et prantsuse keele omale oli isegi mitu tahtjat ehk siis jääbki vist mitu esindajat, mis oleks tore, kui ma nüüd tõesti jäängi kahe kursuse esindajaks, siis oleks ühelt poolt natuke vähem tööd.

Lõpuks sain omale uue mälukaardi ja kaamera tööle, mis tähendas, et kolmapäeval sain fotoringis isegi natuke klõpsida, mis siis, et väljas oli pime ja mul statiivi muidugi polnud, aga mõnev enam-vähem vaatamist kannatava pildi ma siiski sain.

Täna oli 3 loengut, millest esimene oli majanduse arvuti töötuba orsth ehk siis oli esimene, õnneks mitte-hinnatav test. Ma tahaks süüdistada varajast kellaaega ja öelda, et aju lihtsalt ei töötanud ja tegi õigete otsuste asemel valesid valikuid, aga sain aru, et lihtsalt loengus istumine ja kuulamine ei ole majanduses päris see, mis asja selgeks teeb. Ehk siis 20 küsimusest panin pooled mööda, piinlik. Aga enda kaitseks ütlen tõesti nii palju, et mis siis, et ma inglise keelt räägin hästi, on majanduse terminoloogia siiski veidi keerulisem, eriti kui mängu tuleb mingi lollakas graafikute lugemine. Mitu vastust olid küll sellised, kus ma aimasin õiget vastust, aga panin ikkagi vale. Noh õnneks ei olnud see hindeline ja järgmiseks korraks tuleb asi kindlasti väga korralikult selgeks teha (loodetavasti on see võimalik).
Teisipäeval oli ka esimene majanduse õpigrupp, milles ma metsikult pettusin, kuna meie ''õpetaja'' räägib ikka väga halba inglise keelt ja jätab suht rumala mulje. Tegelikult ma saan aru, et ta ise ilmselt jagab seda päris hästi ja kuidagi saab seletatud ka, aga jah see pidev keeleline segadus on häiriv, kuna ta ise ei saa ka täpselt aru vist, mida ta oma inglise keelega öelda püüab.

Igatahes täna oli kell 10 siis majandus, siis oli 1h pausi, mille ma sisustasin raamatukogus lugemise/õppimisega. Siis oli antropoloogia, mis oli sama igav kui esmaspäeval, sest meil üks teine loengupidaja 2 nädalat. Siis oli veel 2 tundi pausi, mille jooksul käisin kooli lähedal poes ja kiirel lõunal ja kell 3 oli viimane tund, mis oli siis kultuuri ja kirjanduse õpigrupp, kus jätkasime Jacques Prévert'i luuletuse analüüsi ja pidime ära andma oma esimese koduse töö, milleks oli neljale küsimusele vastamine luule põhjal, ehk siis luuleanalüüs põhimõtteliselt ka.

Läheb endiselt hästi, ilmad on natuke hallimaks läinud ja kohe kindlasti VÄGA palju külmemaks. Teisipäeva õhtul/öösel olid nt autode aknad jääs.

Siinkohal lõpetan, et natukenegi magada saada :)


 

1 comment:

  1. you go girl.. ma ei julgenud piiksugi teha, kui meil course rep'e valiti :D too scary!!

    ReplyDelete