Pages

Saturday, October 20, 2012

5 nädalat!!!

Just jõudis kohale, et täna saab juba 5 nädalat minu Aberdeeni kolimisest.

Vabandan pika pausi pärast, pole aega olnud väga kirjutada.

Eelmise pühapäeva veetsin raamatukogus seda bibliography testi tehes. Esiteks avastasin ma laupäeva õhtul, et oi selle tegemine ei olegi nii lihtne ja selleks, et seda teha on ka reaalselt vaja raamatukokku minna. Okei, olgem ausad, raamatuid ma reaalselt väga ei kasutanud raamatukogus, kõik vajalikud olid e-raamatukogus olemas, aga siiski on natuke lihtsam oma asju raamatukogus teha, oled sunnitud keskenduma vähemalt. Nii ma siis veetsingi 3 tundi seda tehes.

Esmaspäev oli haigelt pikk päev. Esimene loeng oli kell 10 ja siis oli 5 loengut järjest. Pärast seda ei mäletagi, mis ma täpselt tegin, tean, et mul oli väike paus, aga koju ei tulnud, kuna õhtul oli kursuse esindaja koolitus, mis selgitas siis, mida ja kuidas sa tegema pead hakkama enam-vähem. Nii lõpetasingi oma päeva alles kell 9 ja olin ikka rämedalt väsinud. Aa ja kohtusin veel ühtede eestlastega, kes on juba 3. aastal. Tõesti, eestlasi on siin ebareaalselt palju.

Kolmapäev oli vaba, tahtsin ärgata vara, et hakata õppima ja palju ära teha, aga mu telefon suri keset ööd ära ja kui ma üles ärkasin ja kella vaatasin, oli kell 13.45. Nii palju siis õppimisest. Tegin natuke kodust trenni ja õhtul oli fotograafia, kus siis seekord oli teemaks makrofotograafia. Tegime pilte, ühel hetkel otsustas mu kaamera kõik pildid lihtsalt heast peast ära kustutada (JÄLLE!!!).

Neljapäeval oli ainult kaks loengut. Antropoloogia kell 12 ja prantsuse kultuur ja kirjandus kell 15, seega oli 2 tundi vaba, mille veetsin raamatukogus. Neljapäev oli ka prantsuse keele koduse töö ja selle bibliography testi tähtaeg, vahepeal viisin ka need ära.

Eile oli kella 9 alates 4 loengut. Pärast seda tegin oma esimese tripi linnast välja. Sõitsime rongiga sellisesse kohta nagu Stonehaven, mis on väike kalurikülake 15mintsa rongisõidu kaugusel. Seal on tegelikult ka ühe hästi ägeda lossi varemed, aga seekord sinna ei jõudnud. Jalutasime mere ääres ja ostsime kohalikku jäätist ja niisama vaatasime ringi.

Päeva parim uudis muidugi: mu kaamera on vist lõplikult õhtal omadega. Tegin hunniku pilte ja järsku polnud enam ühtegi nendest alles ja iga kord kui uuesti pilti tegin, jooksis kaamera kokku ja ei salvesta ÜHTEGI pilti ära (kuigi mul on tuttuus mälukaart). Vähe sellest, panin kaamera siis kaamerakotti, mille omakorda veel kotti ja järgmine kord kui ma kaamera välja võtsin lootuses, et äkki ta ikka võtab mõistuse pähe, nägin, et ekraan on katki!!! Üks suur mõra + mitu väiksemat. Ma ei saa aru, kuidas see sai tekkida, ta ei kukkunud ega midagi ja ta oli veel 2 koti sees. Täiesti müstika. Okei, oleks veel, et kaamera ise töötaks, ma saaks sellest mööda vaadata, aga ei. Kaamera ise ka ei tööta normaalselt. 4 ilusat aastat oleme koos veetnud ja nüüd ta teeb mulle nii :( tunnen ennast lausa alasti ilma mingi pildistamisvahendita.

Igal juhul oli tore natukenegi loodusesse pääseda vahelduseks, kuigi ega seal nüüd ka teab, mis palju loodust ja rohelust polnud.

Tagasi jõudsime mingi 7 paiku ja oli plaan minna Union Square'i kaubanduskeskuse ühte restorani sööma, aga see oli niiiii täis, et otsustasime Wetherspoon pubi kasuks, mis oli tegelikult palju odavam ja mõnusam, nii et sinna võib aeg-ajalt isegi minna.

See nädal on valdavalt suht vihmane olnud, täitsa puudust tunnen juba päikesest
puudust. Praegu vahepeal piilub pilve tagant aga siiski on praegu ka pilvine.

Aaaa ja täna hommikul tegin lõpuks ometi pannkooke. Mul on niii pikalt olnud pannkookide isu ja täna tegin ära, oi kui hea. Nutellaga on muidugi hea, aga kui nüüd veel värsket mett ka oleks, oleks veel parem olnud.

Vot nii, nüüd olen kodus ja võtan hoogu,et õppima hakata :)
(Panen mõned telefoniga tehtud pildid ikkagi)
















Nii sujub minu elu siinpool merd :)



 

1 comment: