Pages

Sunday, September 14, 2014

Le Marché de Lices



Eile hommikul saime lõpuks oma õpilaskaardid kätte, peale nädalaajast ootamist. Kui Aberdeenis on mu õpilaskaart tugevast plastikust, kiibi ja ribakoodiga, siis see mis me siin saime oli täielik käsitööprojekt ehk siis põhimõtteliselt tuli kaart ise kokku kleepida.

Siis sõitsime IKEAsse. Minul otseselt midagi vaja ei olnud, aga vaatasin ringi ja soetasin endale väikese vaiba vannitoa ukse  ette ja padja. Tegime ka väikese seikluse Coras ja täiendasime oma söögivarusid.

Tagasitulles käisime siis tunniplaane vataamas, et teada saada, millal ja kus meie loengud on. See oli ka paras segadus, kuna seal oli mitmeid erinevaid gruppe siis ei saanud me mõhkugi aru, et millisesse meie siis minema peame. Käisime siis ühes ja teises kontoris ja lõpuks saime rahvusvaheliste suhete osakonnast vastuse, et ühelegi kursusele registreerima ei pea, lihtsalt ilmuge kohale ja siis Oktoobris kui meil on kohtumised määratud, alles siis anname oma lõpliku kursuste nimekirja. Aga et senikaua käige või ärge käige seal kus tahate.  Normaalne. Me oleme ikka harjunud, et sa ikka registreerid ennast kursusele enne kui sa kuskile kohale ronid.

Siis käisime linnas raamatuturul. Seal on kõikvõimalikke klassikuid müügil väga odava raha eest, ma hetkel ei ostnud veel midagi, aga kindlasti tahan midagi endale sealt osta.
Õhtul tsillisime niisama ja üritasime oma tunniplaanist sotti saada ja paika panda, kus ja millal olema peab.

Samuti suutsin ma eile poole päeva pealt tõbiseks jääda, aga sellegipoolest vedasin ennast hommikul seda metsikut turgu üle kaema. Ja no tõesti on suur. Ma väga palju ei räägigi sellest, panen pilte rohkem, sest sõnadega ei saa sellele küll õigust teha. Mina soetasin endale juustu, õunu ja kohumpiimakreemilaadset asja. Aga põhimõtteliselt on seal kõike : juur- ja puuvilju, moose, juustu, liha, kala, pastat, kooke, komme, sööke jne. Järgmiseks nädalaks on plaan ostunimekiri valmis mõelda, et siis saaks keskenduda, sellele, mida vaja.

Ülejäänud pika päeva olen lihtsalt toas logelenud, kuna olen endiselt tõbine. 

 Raamtuturg














 Minu roosa vaibake :)

À Bientot!

No comments:

Post a Comment