Pages

Sunday, November 4, 2012

Parim nädalavahetus

Enne kui oma ülimõnusast nädalavahetusest kirjutan, räägin ka lühidalt, mis nädala sees toimus.

Esmaspäeval käisin üle tüki aja linnas. Hüppasin Primarkist läbi ja sain endale ülikena pintsaku vaid £7 ma ei saanud seda ostmata jätta.

Teisipäeval oli vaid kaks loengut ja siis kaks tundi passimist, kuna ma sain oma IR-i tutoriga kokku, kes siis nõustas mind essee koha pealt. Ta on niii tore ja lahe ja kiitis minu 400 kirjutatud sõna heaks ja ütles, et ma olen õigel teel ja andis veel näpnäiteid ja ideid kuhu ja kuidas edasi minna. Siis tulin koju ja õhtul käisime Karoliinaga siin samas Hillheadis trennis. Alguses plaanisime ainult kõhulihaste trenni minna, aga siis jäime sealt edasi veel poksi trenni. Oi kui mõnus oli, sai lõpuks ometi liigutada natuke. Ja kolmapäeval andis ikka tunda ka, et olin trenni teinud. Mitu päeva olid kõhulihased ikka vääga valusad.

Kolmapäeval ei teinud vist väga midagi. Kirjutasin oma esseed ja jõudsin peaaegu et poole peale ja õhtul saime kauaoodatud ASDA tellimuse kätte (toidupood, kus on hästi hästi odavad asjad, aga mis asub teises linna otsas ja kojutoomine maksab mingi £2 ainult).

Neljapäeval oli jälle ainult 2 loengut. Antropoloogia, kaks tundi vahet ja prantsuse keel. Selle kahe tunni jooksul käisin panin ennast lõpuks spordiklubisse kirja ja tahtsin õhtul kohe trenni ka minna, aga kõik kohad olid täis. Õnneks käisin peale prantsuse keelt veel kontrollimas ja oli tekkinud üks vaba koht ja saingi trenni, seega passisin veel linnas. Käisin siis stepis, mis Eestis oli hästi hästi raske trenn, nii et pool tundi oli kavasid ja pool tundi lihaseid ja trenni lõpuks olin ma surnud. Siin oli ta pigem raske selles mõttes, et ma ei ole pikka aega trenni teinud, aga kavade poolest jne ei olnud pooltki seda, mis ma kartsin. 55 minutit kavasid ja jalad olid küll väsinud, aga suremistunnet ei olnud.

Reedel oli ka ainult kaks loengut ja pärast käisin lidlis ja tulin koju, sõin ja magasin ja kirjutasin  esseed. Õhtul käisime linnas ja sattusime ka mäkki.

Niii ja nüüd mu lemmik - nädalavahetus, midagi erilist tglt ei juhtunudki, aga lihtsalt nii ideaalselt mõnus.

Laupäeval lihtsalt lebotasin pool päeva, selline mõnus mittemidagitegemise laupäev, hea hommikusöök, lebotamine jne. Siis käisin central buildingus ja nägin, et mu pakk oli kohale jõudnud. Oiiii mu reaktsioon oli 100x see mis ta on jõuludel. Ma olin nii elevil, et esimesed viis minutit lihtsalt hüppasin koha peal suurest rõõmust ja häälitsesin. 18kg asju, ausalt, parem veel kui jõulud.
Saime sis mu 18kg tuppa ja hakkas lammutamine pihta no mida kõike head seal ei olnud. LEIIIB!!!! Must leib ja isetehtud leib, šokolaadid, kommid, juustu, küpsist, riideid (uusi riideid), mantel, saapad, voodipesud, MESI, appi ma isegi ei mäleta kõike. No kõik ausalt!! Oma suures õnnes proovisin kohe uusi riideid ja läksin kähku kööki musta leiva ja juustu võileiba tegema ja piparmündi teed meega jooma. Luksus. Siis tulin tuppa ja tegin kapi korda, et uued riided sinna panna ja panin ka uued koduse lõhnaga voodipesud ja hakkasin voodis teki all Vampire Diaries'i vaatama. Nii hea ja hubane oli, õues oli ka nii sügiseselt pime, et tekkis lausa jõulutunne miskipärast. Nii mõnus.
Nüüd on mu söögikapp niii täis, et ajab üle lausa.

Täna ärkasin vara ja läksime linna, kus oli rahvusvaheline turg. Kahju, et see oli just sellisel ajal, kus mul on nii plju süüa, et ei olnud midagi vaja osta enam, aga jah. Prantsuse lett juustude ja saiadega, itaalia lett igast oliivide ja saiade ja juustudega, india lett, austraalia lett jne. Väga kihvt värk. Veidike meenutas isegi Luige laata. Siis käisime Union Streeti tagumises otsas, kuhu ma enne polnud sattunud ja veidike vaatasime poodides ringi. Umbes poole neljast jõudsime koju ja tulime jällegi Karoliinaga musta leiva juustuvõileiba sööma. Küpsetasin ahjus lihapalle ja oleksin selle suitsuga, mis sealt tuli peaaegu, et alarmi tööle pannud ja pärast kui ma selle plaadi ahjust välja võtsin, unustasin ma muidug ära, et seal peal on õli ja kallasin kuuma õli varba peale. Õnneks midagi väga hullu ei ole, veits punane ja villis ja valutab, aga muidu okei.
Tegin Karoliina digikaga pilte ka, nii et panen natuke neid ka. Ja selline oligi minu üübermõnus nädalavahetus. Nüüd olen küll ajast maas veits oma asjadega, aga kuna mul on suht vähe veel vaja esseed kirjutada, siis saan sellega nüüd kähku valmis ja võin oma sumedat sügisõhtut kogu oma nämmiga edasi nautida.
(Homsest hakkan trennimutiks ka, kuni neljapävani on mul  3 trenni juba kirja pandud, sest ma ei teadnud, kas ja mida kolmapäevaks panna)

 Starbucksi jõulukohv
 Vot nii ilus ilm oli täna, see on ülikoolilinnaku tänav
 New Kings
 Starbucks!!!

Karoliinaga

Neiud oma ägedate jookidega Marshall College'i ees

 International Market




Niii uskumatult mõnus sügisene ilm oli täna, puhkepaus kooli ees tagasiteel
 
 
 
Ma nüüd üritan oma essee viimased 3 lõiku ära kirjutada ja tubli olla.
 
 
Tsauki ja olge tublid!




1 comment:

  1. Oh ma tean seda imelist tunnet, kui sa musta leiba näed!!!

    ReplyDelete