Pages

Tuesday, November 20, 2012

Reading week

Tundub, et mul on tavaks saanud nädalas korra kirjutada ja nädalast kokkuvõte teha. Kahjuks ei toimu hetkel midagi nii põnevat, et tihedamini kirjutada.

Eelmine nädal oli siis vaba.

Pühapäeval olin uimane nagu porikärbes ja lihtsalt loivasin ringi ega saanud midagi tehtud. Plaanisin esseega alustada, aga seda tegin nii palju, et vaatasin filmi veelkord üle, mida ma analüüsima pidin.

Esmaspäeval oli antropoloogia loneg, kuna neid ei olnud eelneval nädalal. Ja muud tarka vist selle päevaga ei teinudki midagi, vist alustasin essee sissejuhatusega.

Teisipäevast hakkas ka mu trenninädal. Üritasin küll varem ärgata, et enne trenni esseed (aa peaks ära mainima, et tähtaeg oli neljapäev, 1500 sõna) kirjutada. Ärkasin siis mingi 10 ajal ja midagi sain tehtud ka, aga mitte märkimisväärselt palju. Kell 13.10 oli siis trenn, siis käisin lõunat söömas ja lasin jälle pool päeva lebosse. Teisipäevaga sain mingi 2 v 3 lõiku esseest kirjutatud. Õhtul vaatasin Eurotripi, mis on endiselt haigelt naljakas.

Kolmapäeva hommik algas samamoodi - ärkasin vara, kirjutasin esseed, läksin 13.10 zumbasse, tulin koju, tegin essee valmis. Muud väga ei toimunudki.

Neljapäeval oli teine antropoloogia loeng, mis oli surmigav, sest seda andis mingi islandi tüüp, kellel oli väga kahtlane inglise keel.Andsin oma essee ära ja käisin arsti juures kontrollis, kes ütles mulle mu põrguvalu tegeva jala kohta, et osta paksemad tallad. Urgh..Lähen uuesti. Siis hüppasin poundworldist läbi ja liikusin kodu poole. Kiire lõuna, suutsin oma tassi ära lõhkuda ja üldse ringi laamendada, ja siis kell 17.40 oli step. See oli suht masendav. Mul oli reaalselt igav seal. See ei ole muidu ka nii raske, kui Eestis oli, aga no siiski tavaliselt on ikka natuke mõtlemist ja trenni, aga seekord oli mingi uus treener, kes ise arvas, et ta teeb hästi raskelt ja siis ei teinud mitte midagi. Hunnik põlvetõsteid ja mingid naeruväärselt lihtsad kombinatsioonid.

Reedel oli kaks trenni. 12.10 zumba ja 13.10 stretching, ehk siis tund aega venitamist ja lõdvestamist. Zumbat nii palju ei nautinud, aga see venitamine oli küll mõnus ja hästi rahustav. Ülejäänud reede oli suht lebo, tulin koju, tegin uinaku ja muud midagi.

Nädalavahetus oli vist küll üks igavamaid siiamaani. Tipphetkeks oli vist laupäevahommikune poeskäik ja lidl'i nädalavahetuse sooduspakkumised. Siis tulin koju ja asusin antropoloogiat lugema, sest esmaspäevaks oli vaja järgmine asi teha - 80 lehekülge lugemist ja siis 800-1000 sõna märkmeid selle kohta, konspekt vms siis. Ja see oli hindeline. Päev otsa lugesin ja joonisin alla.

Pühapäeval ärkasin sama jamaga, aga siis oli lugemine tehtud ja hakkasin välja kirjutama seda kõike ja kui lõpuks kirjutatud sain, oli mul 3000 sõna märkmeid, millest oli vaja teha max 1000 sõna. Natuke keeruline ja peadmurdev oli, aga tehtud sai. Kuigi ma natuke kahtlen, et kas ma ikka leidsin need kõige olulisemad faktid sealt üles.

Nii möödus mu lugemisnädal. Muidugi oleks jõudnud palju rohkem ära teha, aga kõike muud oli vaja teha ju ja lebotada muidugi.

Eile olid jälle loengud, lõpetasin kell 3. Plaanisin zumbasse minna, aga mu jalg oli nii haige eile, et ma pool päeva lonkasin ringi ja otsustasin, et vist ei ole tark talle veel rohkem koorumust anda. Õhtul tegelesin natuke lugemisega, kuid mitte liigselt. Neljapäevaks on vaja prantsuse keelne raamat läbi lugeda, mis isenesest on hästi väike ja suure kirjaga ja mida pole palju, aga ilukirjandusele kohaselt on seal palju sõnu, mida ma ei tea, seega veedan pool aega sõnaraamatus tuhnides.

Täna oli hommikune antropoloogia ja prantsuse keel, kus õppisime lisaks tegusõnade pööramisele (no appiii, edasijõudnute grupp) ja proosa tõlkimist. Täna käisin siiski combat aerobicsis ka, mis oli taaskord surmigav ja ma ei tundnud mingit koormust, kui siis ainult oma varbale. Urgh, trenniisu kaob ära nii, kui mingi jama koguaeg on.

Siis kui see neljapäevane raamatulugemine läbi saab, saab natuke kergemalt hingata. Muidugi plaanin järgmiste esseedega alustada, aga need on alles 3 nädala pärast vaja ära anda. Ja juba kolme nädala pärast saabki koju!

Tegin just oma lillkapsa-brokkoli vormi valmis (jah emme, ma vabatahtlikult söön sellist asja). Natuke krõmps jäi, aga mulle meeldib. Peale juustu ja küüslaugumaitseainet ja oi kui hea. Nüüd on kõht täis ja tahaks magada, aga ei lugema peab hakkama.

Nii siis hetkel :)

Tsauki

 

No comments:

Post a Comment