Pages

Saturday, November 10, 2012

Eelmine nädal möödus siis essee tähe all.

Esmaspäeval käisin peale kooli linnas Starbucksis istumas ja siis zumbas. Oiii kui mõnus see oli. Esimese hooga vaatasin, et misasja, nii lihtne ongi või, aga õnneks läks ikka raskemaks ja eriti hea tunne oli see, kui mõned kavad ära tundsin ja teadsin liigutusi ja muusikat jms..See oli tõsine energialaks. Esmaspäeval oli ka bonfire night, ehk siis selle mehe auks, kes üritas kunagi parlamenti õhku lasta (kui ma nüüd õigesti mäletan) Guy Fawkes, mis tähendas seda, et pmst üle terve UK oli igal pool mega ilutulestikud ja nii ka siin, aga kuna mul oli niii pikk päev olnud ja vaja veel prantsaks õppida, siis ma lihtsalt ei jaksanud minna sinna, aga nägin koduaknast ka veitsa ilutulestikku.

Teisipäeval olin miskipärast hästi väsinud. Hommikul esimene asi oli kell 9, siis oli tund aega pausi ja siis oli prantsuse keel, kus oli siis selline hindeline töö. Oma tunni aja pausiga istusin arvutis, kordasin tööks ja kuna uni oli lihtsalt nii suur, siis panin arvutiklassis pea lihtsalt lauale ja magasin 10 minutit. Sellegipoolest läksin peale kooli veel trenni - combat aerobics. Selline aeroobika ''liik'' siis, kus kombinatsioonid on löökidega vms. Vanad head karate ajad tulid kida oohe meelde Tegelikult oli trenn mõnus, aga kuna ma olin nii väsinud, siis ei suutnud seda niimoodi nautida nagu esmaspäevast zumbat. Siis käisin lõunat söömas ja pärast seda ilmselt tegin kodus väikese uinaku ja pärast tegelesin oma esseega edasi.

Kolmapäeval hakkasin suht varakult oma esseega tegelema ja vahelduva eduga tegin seda päev otsa, kuigi mingi paar lõiku oli vaja teha ainult. Kui ma paar nädalat tagasi sain peaaegu et paanikahoo selle peale, et ma elusees ei suuda 1500 sõna ära kirjutada, siis kui ma oma esseega ühele poole sain oli mul 1900 sõna, mida oli natuke liiga palju. Ja kõik tundus nii oluline, et see mahavõtmine oli väga raske töö. Aga tehtud sain 1645 sõna (+/- 10% võib olla). Ja kui mu esialgne eesmärk oli lihtsalt midagi ära kirjutada, siis praegu ma olen isegi päris rahul sellega, mis ma kokku kirjutasin. Muidugi, kui mul oleks rohkem sõnu olnud, oleks ma ülejäänud vajaliku ka öeldud saanud, aga no mis teha. Päris uhke olen enda üle.

Neljapäeval oli ainult 1 asi, kell 15.00 prantsuse kultuur ja kirjandus, kus ma pidin oma ettekannet tegema. Valisin oma ettekande jaoks siis 10sekundilise filmiklipi, mida ma pidin siis läbilõhki analüüsima, alates kaameranurgast kuni selleni, et miks nad just tänava nurgal seisavad jne. See läks päris ilusti. Pärast seda printisin oma essee välja ja andsin ära. 17. 40 oli step, mis on endiselt hea kardio, aga ma ei tunne, et ma saaks sealt seda trennirammestust ja kurnatust, et lihased on tööd teinud ja samas on hea tunne, mis ma eestis stepis sain. Pigem olid lihtsalt säärelihased väga väga väga väsinud.

Õhtul pesin pesu, see oli ka nali omaette. Mul oli ikka hunnik asju, nii et masin läks ikka täis. Sain ilusti pestud ja panin kuivatisse ja kui kuivati ükskord lõpetas ja oma asjad välja võtsin olid nad täiesti märjad veel. Ma olin niigi veitsa turris ja pahas tujus ja see ei aidanud üldse kaasa. Enne kuulsin veel, et Tiinal ja Triinul oli masin 2x järjest asjad märjaks jätnud. Mina ei raatsinud/viitsinud küll masinat uuesti tööle panna. Võtsin oma poolmärjad asjad välja ja tekitasin oma toast kuivatusmaja: radikas, kapiuksed, kõik vähegi kasutatavad kohad olid kuivavaid riideid täis.

Eile oli 3 loengut. Pärast ei teinud midagi väga erilist. Käisin poes. Nädala tipphetk no 1 - sain endale £2 ahju klaasvormi, mis annab mulle kokkamisel palju suurema vabaduse, sest enne polnud mul midagi, millega ahju kasutada. Õhtul tegin siis kohe emme retsepti järgi kartuli-tomati-kana vormi juustuga. Oiiiiii kui hea see oli (varsti lähen sööngi viimase tüki ära). Järgmisena on plaan lillkapsa-brokkoli vormi teha juustuga.
Aga enne kokkamist vaatasin vveel Vampire Diaries'i ära ja tegin mõnusa uinaku, mis tegi kohe enesetunde paremaks.

Täna hommikul läksin kella 11st juba linna, et tööbüroosse oma National Insurance numberi kohtumisele minna. Pmst täideti siis hunnik pabereid ära ( siin riigis käivad kõik avaldused ja asjad ainult paberil, kuna arvuti ei pruugi nende arust nii turvaline olla ja bürokraatiat peab ikka võimalikult palju olema) ja siis kahe nädala jooksul saadetakse mulle mu number, mis võimaldab mul siis ametlikult tööle minna siin. Pärast seda käisin natuke poodides ja ostsin endale saapad, kuna kõik mu praegused jalavarjud hakkavad läbi minema. Päris rahul olen selle ostuga tegelikult, head soojad saapad, ilusad ja korraliku mustriga, et ma talvel Seaton Parki mäest alla ei libiseks. Käisin veel primarkist sokke ja põlvikuid ostmas ja mingi neljaks jõudsin koju nii, et mu jalad olid täiesti surnud. Mätsisin hunniku jäägeeliga sisse ja praegu on juba parem. Siis võtsin veel ennast kokku ja lõpuks ometi tõin tolmuimeja ja tegin oma toa põranda puhtaks ja nüüd vegeteerin siin, poolunes. Peaks sööma minema ja siis peaks järgmise esseega alustama, mis on neljapäevaks juba. Ja mis on puhas luule/filmi analüüs. Brrr, seda küll ei taha, aga hämab ära midagi.

Aaaa ja järgmine nädal on reading week (lugemisnädal), mis tähendab, et mul pole loenguid ega tutoriale, täitsa vaba nädal. V.a antropoloogia loengud esmasp ja neljap, mis miskipärast lükati sinna nädalale. Idee on siis oma kursuse lugemistega järgi jõuda ja kui mingeid muid kodutöid pole vaja teha, siis nt hakata eksamiteks valmistuma, aga mul on essee + antropoloogia note taking exercise + prantsuse keelne raamat vaja läbi lugeda, seega mina sinna maani kui ei jõua. Aga loodetavasti saab natuke puhata ka ja muidugi trennis käia.

Paar asja, millest ma olen puudust hakanud tundma:

1) Ratsutamine - ükspäev tuli metsik ratsutamisisu ja ma isegi uurisin, et siin lähedal peaks mingid tallid küll olema, kuhu saaks minna
2) Saun - ma pole kunagi teab mis saunainimene olnud, aga pärast trenni oleks mõnus natuke saunas lebotada, aga noh hea kui britid peale trenni duši allgi käivad, rääkimata saunast (mida peetakse siin ka terviseriskiks)
3) autosõit - jällegi tuli ükspäev selline tahtmine lihtsalt autoga sõita, istuda rooli ja sõita õigel pool teed.
4) Tessy & Brutus - eile nägin Tessyt skypes ja pisarad tulid silma ja täna terve päev nii kui ma olen talle või Brutusele mõelnud on silmad märjaks läinud. Niiii väga tahaks neile lihtsalt kalli teha ja näperdada. Nii kujutan ette juba seda hetke, kui ma detsembris koju astun ja Tessy mulle vastu jookseb, siis ta minust ei pääse enam.

Vot, aga ma lähen teen oma vormile nüüd otsa peale ja üritan midagi asjalikku teha (ehk siis ilmselt ei tee, aga loota ju võib) :)

 

1 comment:

  1. Aaaaaaah, sa ei kujuta ette kui hea oli autoga eestis sõita! Ma isegi ei taibanud, et ma seda NII väga igatsesin! Eesti peab detsembris ette vaatama, kaks UK hullu kimavad palju ringi :D

    ReplyDelete