Pages

Sunday, January 18, 2015

Uus semester

Kui keegi siia veel aeg-ajalt ikka ära eksib siis vabandan, et ei ole kirjutanud. Mitte et isegi ajapuudus oleks olnud aga pigem võib-olla motivatsioonipuudus.

Viimane nädal enne vaheaega ma ei mäletagi täpselt, mis toimus aga ma mäletan, kuidagi väga palju tegemist tundus olevat.

Esmaspäeval käisime oma põhipubi jõulupeol, kus sai igast tasuta nänni nagu jõuluvanamüts ja päikeseprillid ja võtmehoidjad jne.

Teine väga meeleolukas päev oli reede, kuna see oli viimane päev, kui me olime kõik koos veel. Pidime minema siia lõbustusparkki, mis siin ajutiselt püsti oli, aga kuna terve päev kallas vihma siis otsustasime mitte minna. See-eest olime jõulused, istusime Sarah toas jõulukuuse ja jõulutuledega, vaatasime jõulufilmi ja siis jagasime omavahel kingitusi, mina sain Williamilt raamitud pildi meist viiest Pariisis Notre-Dami ees ja ühe mõnusa lõhnaküünla. Viimane päev koos ja enne reisimist ka, mis mul alati viimasel ajal mingi megastressi tekitab, kiskus ikka pisara silma küll. Õhtul käisime veel koos söömas ja jõulude puhul oli kesklinnas ka üks valgusshow, mis oli täiesti ulmeäge! Pmst linna raekojahoone peale lasti igast valgusinstallatsioone ja siis oli ca 15minutiline nö videoinstallatsioon. Ma seisin seal enamusaega suu lahti lihtsalt, sest see oli nii äge!!











Esimene nädal tagasi oli mul teisipäeval üks eksam ja ülejäänud nädal oli vaba ning möödus suht vaikselt. Laupäeval oli mu sünnipäev ning Sarah ja Jon olid veel siin nii et käisime jälle natuke seiklemas ühes lähedalasusvas külakeses Vitrés. Õhtul sõime minu juures kooki (Prantsusmaal on üllatavalt raske osta midagi normaalse koogilaadset või üldse midagi, mis sobiks sünnipäevakoogiks, nii et see oli põhimõtteliselt lihtsalt šokolaadikook, aga hea oli ikkagi) ning siis läksime ka natukeseks välja. Ma tean, et 22 ei ole vana, aga miskipärast on tunne ikka küll väga vana juba!











Pühapäev möödus vaikselt ja koduselt üritades oma tunniplaani kokku panna. Kuna eelmine semester oli terve hunnik jama nende kursustega, et mis  sobib ja mis mitte ning mida võib võtta ning mida mitte ning seetõttu üritan ma esimesed kaks nädalat võtta võimalikult palju erinevaid aineid, et oleks pärast valikut.

Muidugi algas esmaspäeva esimene loeng juba sellega, et seda ei toimunud. Teisipäeval vist ei olnud ühtegi tundi, lihtsalt magasin kaua ja pesin pesu. Kolmapäeval pidi olema kaks, esimese tunni ajal blond nagu ma olen läksin valesse klassiruumi ja olin tund aega vales tunnis ning jäin ilma 2tunnisest loengust, kus ma tegelikult olla tahtsin. Aga no poole pealt ju ära ka ei lähe. Siis pidi olema veel üks tund, kuhu ma üritasin minna kahel erineval kellaajal ja klassiruum oli õige ja kõik, aga miskipärast ei läinud keegi tundi ega tulnud sealt klassist välja ja kuna ma ei olnud isegi kindel, mis asi see tegelikult on (tahtsin lihtsalt minna ja proovida, et äkki on midagi asjalikku). Ühesõnaga jõudsin ainult ühte tundi, mis oli ka vale, nii et suht abitu blondi tunne oli kolmapäeval (kuigi võrdluseks olgu öeldud, et ma juba tean, mis aineid ma järgmine aasta aberdeenis võtan!!). Neljapäev oli vist esimene edukas päev, kus ma läksin kõikidesse tundidesse, mis plaanitud ja olin õiges klassis. Ja reedel oli ainult üks tund ja ülejäänud päeva mölutasin niisama.

Põhimõtteliselt ei ole väga midagi praegu toimumas. Kuna kõik mu nö igapäevasõbrad on lahkunud siis on hetkel natuke rohkem aega, et niisama lebotada ja ka raamatuid lugeda (mida ma isegi olen teinud viimasel ajal rohkem kui tavaliselt!). Samuti olen kaks korda ujumas käinud ja tegelikult oli plaan ka täna minna, aga ujula oli avatud ainult 9-14 ning ma ei saanud ennast nii vara püsti ja liikvele. Aga nii ma siin siis olengi lebotanud, vahepeal kokkasin üritan tervislik olla ja tegin juurvilju tomatikastmes, ning isegi üllatavalt hea tuli! Ja siis mõtlesin, et peaks blogi uuendama ja siin ma nüüd olengi. Nii sisi ongi praegu sellline vaiksem periood aga varsti saab juba koolirutiini jälle sisse ja küll siis tegemist on :)

Olge tublid ja järgmise korrani :)

No comments:

Post a Comment