Pages

Friday, May 17, 2013

Eksamipalavik

Põhimõtteliselt on nüüd nii, et mul on kõrini õppimisest. Mis siis, et ma olen ainult nädal aega õppinud ja üldse mitte täie võimsusega, ja no täna lihtsalt ei suuda. Ja kui muidu mul on koguaeg selline süütunne, et ma ei õpi piisavalt, siis täna pole isegi seda. Lihtsalt tuimalt tegin uinaku ja vaatasin seriaali.

Ma arvan, et keegi kunagi ei saa täielikult eksamiteks valmis olla. Alati on mingi peatükk mingist raamatust, mille võiks veel üle vaadata,  aga poliitikas olen ma põhimõtteliselt väljavalitud teemad läbi vaadand ja konspekteerinud, nüüd peaks üle lugema hakkama (ehk siis peaks kogu selle jama meelde jätma). Okei, sotsioloogias oleks üks teema veel vaja läbi vaadata + oma essee uuesti läbi lugeda. Aga noo ei viitsi/jaksa/taha enam. Õnneks on need kaks eksamit teisipäevaga läbi. Esmaspäevast algab sess ja teisipäevaga on läbi.  Esmaspäeval kell 15.00 poliitika ja teisipäeval kell 9.00 sotsioloogia. Õudne, mu aju ei tööta ju nii vara hommikul!

Eile veetsin mingi 6-7 h ülikoolis, mõtlesin, et seal saab äkki paremini õppida. Täitsa saigi, ei olnud arvutit ega midagi, aga täna on nii külm ja vastik ja ma olen nii laisk, et ei saa minna campusesse. Raamatukokku ma isegi ei ürita minna, sest ma tean kui ülerahvastatud see on. Õhtuks oli pea muidugi väga paks otsas, ma saan aru, et sessi ajal õpilased lasevad mingi 12h järjest ilma söögi ja uneta, aga no ilmselt ma siis ei ole nii hea õpilane, sest juba see 6-7h oli minu jaoks ikka piisavalt. Ja seegi polnud järjest ja pausideta.

Kes veel ei tea, siis läbi ime õnnestus mul ikkagi prantsuse keele kultuuris ja kirjanduses vabastus saada. Viimane essee läks üle ootuste hästi ja vabastus tuli. Kursuse hinne küll kokku ilmselt väga kõrge kahjuks ei tule, aga ma arvan, et ega see eksam väga ei päästaks ka.

Prantsuse keelest sain ka vabastuse ja nii ongi aint 2 eksamit.

Ma nii ootan kolmapäeva juba. Homme alustan kella 1 tööd, ehk siis on tõenäoline et tuleb kerge 10 või 10,5 tunnine tööpäev. Kergelt pelgan homset. Pühapäev on vaba, saab veel viimaseid asju õppida ja teisipäeval olen ka muidugi tööl. Lõpetan oma viimase eksami ja kooliaasta, tahaks tähistama minna, ei eks ma siis muidugi lähen tööle. Aga kolmapäev see eest. Oii, see on nii vaba, et kohe on ja mitte kohustuseraasugi pole mu õlul (kui nüüd muidugi korteriotsimist mitte arvestada, aga kellel ikka elukohta vaja on! ) ja ma kavatsen lihtsalt magada ja seriaale vaadata päev otsa ja olen nii laisk kui üldse saab olla, sest neljapäeval on juba jälle tööle vaja minna.

Oi näed, ja saigi jälle 20 minutit õppimisaega maha visatud. Urgh, püüdke mu motivatsioon kinni ja saatke tagasi mulle. Hädasti oleks teda vaja!

No comments:

Post a Comment