Pages

Sunday, January 27, 2013

Back to School soon

Ja ongi mu vaba nädal läbi. Libises sõrmede vahelt minema lihtsalt.

Midagi erilist ei teinudki väga, põhirutiin oli poole päevani magamine, pool päeva lebotamine ja siis õhtupoole/pärastlõunal mingi käimine ja siis jälle mingi kahest magama.

Kõige selline huvitama sündmus vast oli neljapäevaõhtune Burns'i tähtpäeva tähistamine, mis küll tegelikult oli reedel 25, aga me tähistasime varem, kuna aja poolest sobis nii paremini.
Igatahes see on tähtpäev ühe Šoti luuletaja auks ja süüakse siis Šoti rahvussööke nagu pastinaak (ma eeldan, et see on nii eesti keeles), magusa kartuli püree, porgandid, kartul, ühesõnaga hunnik köögivilju ja siis haggis, mis kirjelduse järgi peaks üks rõvedamaid asju ever olema ja no mina ikka suht pelgasin selle söömist, kuna olin igasugu õudusi kuulnud.

 Üks tavatumaid toite on Šoti rahvusroog haggis: lamba siseelundid küpsetatakse koos kaerakruupide ja hakitud sibulatega lambamaos.

Sellise kirjelduse leidsin Wikipediast. Tänapäeva poe omad ei ole vist küll päris nii tehtud. Meil oli Marks&Spenceri oma ehk natuke kvaliteetsem haggis ja pean tunnistama, et mullegi üllatuseks oli see täiega hea. Põhiline, mida tunda oli oligi ainult kruubid ja mingit lambasisikonda ma küll ei tundnud.

Vot, pärast läksime veel linna, kus saime Karoliina ja Martiniga kokku ja istusime nats Wetherspoonsis ja tahtsime klubisse minna, aga tundub, et neljapäeva õhtuti on Aberdeen suht surnud.

Reede magasin lihtsalt maha ja eile käisin linnas. Vot nii.

Aga juba homsest hakkab uus semester ja peab ütlema, et ma mõnevõrra isegi ootan seda. Ma tean, et nii kui mulle jälle hunnik kodutööd korraga kaela sajab ma enam nii õnnelik ei ole, aga paar nädalat saab ikkagi veel natuke kergemalt hingata. Ja jällegi tundub tunniplaan kuidagi hästi tühi, ca 1 asi päevas, aga noh samas ei ole mul veel ühte ainet, sest ma tahan endiselt sellest Antropoloogiast lahti saada. Sealt tuleb ilmselt mingi 2 loengut + tutorial, ja Poliitika tutorialit pole ka veel kirjas, seega miinimum 3 asja tuleb veel juurde.

Homme hommik on suuline prantsa, siis hetkel on 3 tundi pausi, mille ma kavatsen oma iganädalaseks raamatukoguajaks teha, kui mul see 3 tundi jääbki sinna.

Vot, aga ma lähen nüüd pühapäevahommikusi pannkooke küpsetama. Olge tublid ja nautige pühapäeva ;)

1 comment:

  1. Äge, et teil ka wetherspoonid on seal... aga misasja neljapäevad surnud? meil on ikka peopäevad kõik päevad peale pühapäeva... ning neljapäevad veel eriti :D

    ReplyDelete