Pages

Friday, February 7, 2014

Edinburgh

Heihopsti!

Upsi, peab tunnistama, et jälle jäi pikapeale kirjutamisega, aga kuna mul on üks selline tühi reede õhtu ja igavlen kodus, siis mõtlesin, et võib sellega tegeleda.

Ühesõanaga, nüüdseks juba 2 nädalat tagasi laupäeva hommikul kell 8 sõitsime bussiga Edinburghi poole. Pool teed magasin ja Edinburghi jõudes nägin ärgates täielikku padukat väljas. Kui bussist maha saime oli padukas nii hull,et isegi hotelli poole ekslemine (mis ei olnud tegelikult kesklinnast väga kaugel) tundus võimatu. Ehk siis hüppasime taksosse ja sõidsime hotelli poole. Kohale jõudsime siis ilusasse ja väga modernsesse kvartalisse, kus asus ka meie hotell. Saime oma toa kätte ja tegime väikese puhkuse, et lasta ka ilmal paremaks minna.

Siis liikusime välja linna avastama. Olles suht lähedal Royal Mile'le läksime esimese asjana Edinburghi lossi juurde.Sisse küll ei läinud, sest pileti hind ei olnud kõige sõbralikum.

Edinburgh Castle

Edasi läksime National Museumisse (ehk siis põhimuuseum) aga see oli nii suur ja seal oli nii palju vaadata, et peale tunnniajast ringijalutamist otsustasime pühapäeval tagasi minna ja pikemalt aega veeta. Siis jalutasime mööda Royal Mile'i ja jõudsime teise otsa Šotimaa parlamendi juurde. Teepeal nautisime aga seda ilusat linna.

Ja siis edasi liikusime keslinna poole ja käisime seal ringi. Õhtul käisime linnnas söömas ja mina muidugi Primarkis ja suundusimegi tagasi hotelli poole.

Ühesõnaga kõvasi pildimaterjali selles postituses, kuna esiteks räägiva pildid rohkem kui sõnad, teiseks ei viitsi ma nii palju kirjutada ja kolmandaks, pole ka midagi nii palju kirjtuada.

Pühapäeval oli siis suht varane äratus, käisime hommikusööki söömas ja siis mingi enne 10 olid meil asjad juba kokku pakitud ja olime valmis uueks päevaks. Natuke küll päeva jooksul sadas ka, aga üldiselt oli ilm päris mõnus.

Vaade hotellitoast

Esimese asjana suundusime siis tagasi muuseumisse, kus veetsima nüüd ca 3 tundi ja seal oli tõesti kõike, alates loomade näitusest, kivimiteni, spordist, Vana-Egiptusest, tehnikast, kommunikatsioonist ja millest veel. Ja üks osa jäi ikka käimata, kuna seal oli lihtsalt niiii palju. Aga väga väga vinge muuseum oli.

Edasi liikusime St. Giles katedraali. Nagu ikka suur ilus ja väga uhke kirik.

Ja siis jalutasime kesklinna ja mööda Princes ja George streeti ja ühtlasi jõudsime ära käia ka botaanikaaias, mis oli väga lahe, kahjuks ei olnud küll väga palju aega seal.

Nägime oravaid!!!

Botaanikaaias käisime ka kohvikus istumas, kuna selleks ajaks oli juba pikalt kõnnitud ja väsimus hakkas peale tikkuma. Botaanikaaiast liikusime vihma kiuste tagasi kesklinna ja hotelli poole, kuna jätsime oma kotid sinna pagasihoidu, et oleks lihtsam päeval ringi trampida. Hotellist oligi aeg juba tagasi linna minna,väike söök teha ja bussi peale asuda.

Vot nii ja saingi meie lühikese reisi enamjagu piltide kujul kokku võetud. Edinburgh on muidugi üliilus linn ja meie nägime ainult selle jäämäe tippu, aga eks ongi põhjust tagasi minna.

Hetkel olen tagasi kooli-töö-trenni (jah, olen suutnud 3 päeva järjest ilusti trennis käia (eelmine nädal ka) ja naudin igat korda) rutiinis.

Loodetavasti on varsti ka eksamid tulemas ja eks ma annan teada, kui midagi põnevat toimub.

Tsau seniks, olge tublid!