Pages

Saturday, November 30, 2013

Keeping it busy

Endiselt olen pealirjadega origniaalne ja endiselt alustan postitust lausega 'pole ammu kirjutanud, aga samas pole midagi põnevat ka juhtunud'.

Jaa taaskord tehti mulle juba märkus, et peaks kirjutama, so Kätlin this is for you :D

Eelmine postitus oli 4.november ehk siis peaaegu kuu aega tagasi. Täpselt järgmine päev pärast kirjutamist läksime siis Burns Nighti ilutulestikku randa vaatama. Võtsin kaamera ka kaasa ja tegin mõningaid pilte ja ca 20 järjest oli siis ilutulestik, päris uhke teine. Rannas oli muidugi külm ja hunnikute viisi rahvast.







Muidugi vahepealset väga ei mäleta, sest midagi olulist ei toimunud. 7. novembriks oli mul essee vaja valmis saada ja 15. novembriks teine essee. Ehk siis vahepeal sai nendega mässatud aga tehtud ja sisseantud nad said. Esimese tulemus oli siuke meh, keskpärane ei hea ega halb. Okei. Aga kuna ma suuresti hämasin siis vist pole väga hullu? Teise essee tulemust veel ei tea.

Siis on niisama vahepea töökaaslastega väljas käidud ja lihtsalt tööl käidud. Tööl olen enamasti ainult reedeid-laupäevi töötanud ehk mitte midagi põnevat ei toimu ja lihtsalt passid ja üritad tegevust leida (võrrelda siis nt nädala sees on hotell puupüsti täis ja midagi ei jõua teha). Aaa ja ma vaatasin oma banu blogi postitusi ja avastasin, et ma polegi öelnud, et ma töökohta vahetasin. Enamus ilmselt teavad ikkagi aga mainin ikkagi.  Kuni septembri keskpaigani siis olin kahes kohas ja edasi jäin siis uuele kohale ja väga väga rahul olen. Ehk siis olen hotelli vastuvõtus, natuke teistmoodi töö ja teistmoodi oskused.

Vahepeal oli siis paar ilusat nädalat, kus otseselt ei olnud vaja esseesid olnud teha (kuigi noh alati oleks võinud varem alustada) ja üldse teste ega midagi ei olnud. Aga nüüd on taas kiire-kiire põhimõtteliselt selle ajani kui koju tulen. 9. ja 10. dets on kaks esseed, siis eelmine nädal oli esimene prantsa test, tuleval nädalal tuleb 2 prantsa testi, nädal peale seda veel 1 test ja viimane suuline test on 17. dets ja 19. dets lendan juba kojuuuu :)

Eelmine nädal oli 'jõuluparaad' linnas ja jõulutulede avamine ja käisime siis seda vaadatamas. Jällegi olin tubli ja võtsin kaamera kaasa ja tegin paar pilti.









Nii ja siis eelmine tegelesin õppimisega ja kirjutasin oma esseed. Ca pool on ühest tehtud ehk siis 1,5 veel + need testid. Eile ja täna olin tööl, hommikuses vahetuses. Vot ja muud põnevat polegi väga toimunud.

Kirjutage, joonistage ja olge mõnusad :)

1 comment: