Pages

Thursday, March 7, 2013

Nokk kinni, saba lahti

Ma lihtsalt pean oma geniaalsust jagama.

Täna hommikul oli mul sotsioloogia presentatsioon, seega oli mul vaja paar asja välja printida.
Läksin siis printima, jõudsin central buldingusse, jõudsin kohale, tuli meelde, et olin unustanud mälupulga ja student ID kaasa võtta, et välja printida.

Läksin tagasi hiljem, jõudsin sinna, tuli meelde, et olin mälupulga ikkagi maha unustanud. Mõtlesin, et prinidin ikka õhtul ära (see oli u. keskköö paiku) et siis hommikul lihtsam. Läksinveelkord tagasi, nii kõik asjad olema: mälukaart ja student ID, jess, sain prinditud.

Jõudsin ukseni, olin võtmed tuppa unustanud.

Seega 3x edasi-tagasi jooksmist.

Täna oli hommikul kell 9 üks asi ja kella 12 teine asi. Kell 4 pidi olema kursuseesindajate mingi kohtumine, aga tuli välja, et ma olin vale meili saanud, seega valel ajal. Läksin siis raamatukokku, et oma essee lõpuks ometi ära lõpetada. Sain kell 19.30 tehtud, õnnelik, salvestasin veel ilusti kaks koopiat ja asusin teele. Jõudsin Andrew juurde, astusin tuppa ja tuli meelde, et mälupulga ma jätsin ju arvutisse!!! Kuna tänane ja eilne päev on mu ajusid kergelt praadinud siis esimene reaktsioon oli, et ah lähen võtan klaasi mahla ja siis lähen tagasi. Teine reaktsioon, TERVE MU 1500sõnaline essee, mille tähtaeg on esmasp. on seal peal. Panin siis jooksuga tagasi raamatukokku, see kõik võttis u 20 minutit.

Õnneks oli see ilusti arvutis veel olemas ja sain tagasi.

Vot selline blondinka olen!

No comments:

Post a Comment