Pages

Thursday, February 21, 2013

Tööloom

Heihopsti!

Nädalad ja päevad justkui sulavad ühte ja nii mõndagi on juhtunud. Nimelt olen tegelenud hoogsalt tööotsingutega, mis nüüd lõpuks ka vilja on kandnud.

Kokku saatsin avaldusi ligi 15 kohta, vastuseid sain mõnelt üksikult. Eelmine esmaspäev käisin ühes India restoranis intervjuul, kuhu pidin ka nö treeningule juba minema, aga mulle väga ei sümpatiseerinud see koht, aga olin suhtumisega, et mis teha tööd on vaja. Õnneks helistati teisipäeval mulle ühest hotellist. Kolmapäeval käisin intervjuul ja reedel läksin juba koolitusele ja töö oligi minu. Olin täitsa seitsmendas taevas, sest tegemist väga uhke 4tärni hotelliga, kelle põhirõhk on pulmade korraldamisel. Ja see ongi ka minu töö - olla pulmades ettekandja. Ei midagi keerulist.
Homme (reedel) on esimene tööpäev.

Raskemaks läks asi eile, kui mulle helistati ühest teisest Aberdeeni nelja tärni hotellist, aga kahjuks pidin ära ütlema, kuna töö juba olemas. Sellel hotellil on spa, kuhu ma oleks saanud tasuta ja tasuta transport jms. Süda tilkus ikka veidike verd küll eile. Oleks nad nädal aega varem helistanud oleks mul ilusti olnud kahe koha vahel valida. Ainuke suuur suuuur miinus selle koha puhul oleks olnud see, et ta asub veelgi kaugemal. Praegu mul on õnneks aint ühe bussiga sõit, aga siiski ca 40 mintsa. Sinna oleks pidanud minema kahe bussiga ja ma ei tea kui kaua, sest see linnast väljas. Seega vist ongi parem, et nii läks.

Aa parim on asja juure see, et kohad nagu McDonalds, ASDA, Farmfoods (ehk siis tavalised mõttetud müügitööd) keegi ei tahtnud mind. Saatsid kirjad, et seekord ei sobi neile, aga kaks Aberdeeni 4tärni hotelli tahtsid mind. Pretty nice or what. 1,5 nädalat tagasi olin mustas masenduses, et ma ei saa elusees tööd ja homme on esimene päev.

Norwood Hall Hotel ehk siis minu töökoht

Pole just parim pilt, aga selline on mu töö vorm.
 
 
Vot nii ehk siis see on päris hea uudis.
Koolis sujub enam-vähem. Endiselt üritan see semester korralikult õppida ja tunnen küll, et tegemist on kuidagi palju. Kahe nädala pärast kukub esimese essee tähtaeg.

Muidu on meil siin päris kevad juba. Vahepeal oli mitu päeva päikest ja sinist taevast ja linnulaulu, aga täna oli jälle suht sombune ja hall.

Väike kodune valentinipäeva tähistamine.

 
 
 
 Mis veel? Hmm..Tundub, et nii hilja öösel (tegelt ei ole väga hilja, aga palju ringi joostud täna) aju enam ei tööta.

Ootan vaheaega, mis tegelikult on juba märtsi lõpus. Jaajaaa kõigekõige toredam uudis üldse: Sannu tuleb mulle külla!!!!!

Pühapäev tuleb ilmselt väike Vabariigi aastapäeva tähistamine. Facebookis on meil oma eestlaste grupp ja seal on mingi 30+ liiget ja siis arutasime, et kus mida teha. Ja siis täna sain kutse ühele üritusele, et keegi juba korraldab oma juures mingit asja ja seal on 40 (!!!!!!!!!!!!!!) inimest lisatud. 13 minejat, 2 võib-olla ja 25 kutsutut. Uskumatu, eestlased on ausalt kõik siia ümber kolinud. Teisipäeval sain sotsioloogias veel ühe eesti tüdrukuga tuttavaks. Tõesti uskumatu arv!

Aga ma nüüd lõpetan ja üritan nädalavahetusel oma esimesest tööpäevast väikese ülevaate teha, aga samas õppida on ka palju, nii et eks näis :)
Hetkel tikub hull uni peale, nii et kobin nüüd magama.

Head ööd!

1 comment: