Pages

Tuesday, December 18, 2012

Aberdeen - Stavanger - Oslo - Kopenhaagen - Tallinn?

Ehk siis minu seiklus, koju jõudmisel.

Asusin kell 12 siis kodust teele lennujaama poole. Kiire tempoga bussipeatusse ja juba olingi lennujaamas. Kohvriga vedas, kaalus täpselt 22.9kg.

Lennuk Stavangeri läks 15.45. See lend läks ilusti ja jõudsime isegi 15 minutit varem kohale, läksin siis kähku otsima Oslo lennu väravat. Seal oli mingi  erinevat lendu, mis Oslosse läksid ja ma pidin uuesti turvakontrollist läbi minema, mis oli suht tüütu. Halb uudis oli see, et Oslo lend oli 15 mintutit edasi lükatud ja kuna mul oli niikuinii ümberistumise vahe ainult 35 minutit siis oli see 15 minutit väga kriitilise kaaluga ja noh muidugi venis see 15 minutit kahekümneks ja isegi üle. Kui me lõpuks maandusime oli väga vähe aega, et istuda ümber Oslo-Tallinn lennule. Üks tüdruk samalt lennult pidi ka selle Eesti lennuga minema. Jooksime siis läbi lennujaama ja kui jõudsime väravasse kell 19.52 öeldi, et meie 19.55 väljuma pidanud lend oli juba läinud (kuigi nad teadsid, et me tuleme). Oii kus siis läks paanika lahti. Meid suuanti SASi service deski. Öeldi, et selleks päevaks olid kõik Eesti lennud läinud ja esimene võimalus on järgmine hommik läbi Kopenhaageni. Võtsime siis selle lennu ja meid pandi hotelli ööseks üle tee asuvasse Radisson Blu hotelli. Selgitati välja, et meie pagas oli hoopiski Stavangeri jäänud ja see siis pidi Kopenhaagenisse lendama ja sealt juba meiega samale lennule istuma järgmisel hommikul.

Natuke nördidnuna, aga siiski õnnelikuna hea lahenduse üle suundusime hotelli. Tegime check in-i ära ja sain hambajarad jms vajalikud asjad, mida mul polnud ja suundusin oma tuppa. Ja ossaaa, kus oli tuba alles. Kohe üldse ei kurtnud enam.

vot täpselt selline tuba oli

Suur voodi, telekas ja megavannituba. No luks mis luks. Panin asjad ära, tegin korra arvuti lahti ja läksin alla sööma. Nimelt anti meile ka õhtusöögi voucherid buffeesse. Ikka väga uhke rootsi laud oli. Alguses sõin niisama mingi kartulit ja kapsast ja liha, aga muidugi pidi ka krevette ja austreid sööma. Kõht oli küll jube täis, aga magustoiduks võtsin veel Créme Bruléd. Njomm, njomm. Õues sadas paksu lund ja istusime akna all, küünal laual põlemas. Väga ilus ja õdune oli.

Siis suundusin tuppa ja istusin rahulikult arvutis ja mõnulesin. Mõtlesin, et peab ikka vannis ka ära käima, kui võimalus on. Vanni vee täitmine võttis terve igaviku, aga lõpuks sai. Panin siis teisele poole ääre peale veel läpaka ja istusin vannis ja vaatasin Vampire Diariesi. Lõpuks mõtlesin magama ka minna, et 3h magada, aga muidugi ei jäänud ma kohe magama, seega arvan, et sain magada mingi 2,5 tundi. Kell 4 oli mul äratuskõne tellitud ja ajasin püsti ennast. Natuke lebotasin ja tegin kakaod toas ja asusin alla, kust pakuti veel kohvi ka. Hommikusööki nii vara veel ei antud, seega anti meile 100NOKi väärtuses söögivoucher, et lennujaamast süüa osta.

Läksime läbi metsiku turvakontrolli, ostsime oma võileivad ja läksime Kopenhaageni lendu ootama. Peale saime vist õigel ajal, aga lend ise läks mingi pool tundi hiljem, kuna neil oli vaja lennukit jääst puhastada ja ilmastikutingimused olid ka halvad. Õnneks meil oli ligi 1,5 tundi aega peale maabumist, seega see pool tundi õnneks ei mõjutanud meid. Lennuk oli pool tühi, sain 3 istet endale. Jagati hommikusööki ja siis hakkasin õppima.

Kopenhaagenis passimine läks ka suht kiiresti ja peagi olimegi juba Estonian airi lennul. Istusime äriklassis, seega jagati peeneid sööke ja jooke. 11.25 maandusin siis Eestis ja lõpuks mingi kell 12 saime vist viimaks pagasi ka kätte. Sellel hetkel hakkas väss juba võimust võtma ja seega ka kerge ärritus.

Imelik on kodus olla. Ma ootasin nagu suuremat emotsiooni kuidagi vms, aga kuidagi mehh on .. Võib ju kah, aga kui ei oleks ei kurdaks, täpselt selline tunne on. Midagi pole väga uut ja tunne on nagu polekski ära olnud.

vot ja siin ma nüüd olen.

Lendude kohta ütleks, et lõpp hea, kõik hea :)

1 comment:

1. Viimase lõigu kohta - mul sada prossa sama.. Ootasin mingit suuremat emotsiooni :/